Page 16 of Peeke Travel Blog Posts

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen June 4th 2007

Vanmorgen bij het ontwaken een grijze hemel en iets later regen. Dan toch maar ingepakt en doorgereden naar camping aan de kust om morgen direct op de route te zitten. Die camping kon ik niet op en een andere ook niet dus zit ik nu meer dan 20km van het centrum. De tent neergezet, gegeten en naar de stad gereden. Onderweg een nieuwe buitenband gekocht want die gaat scheuren, de pedalen zijn beter sinds ze olie gekregen hebben. Bij de toeristische dienst een plannetje gaan halen en ik moet zeggen dat er toch zel wat mooi is. Veel gezien waaronde ons zeemeermin natuurlijk. Nu sevens nog een flinke tocht en dan koken. En ik denk dat het niet droog gaat blijven! ... read more
De Grote Fietser

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen June 3rd 2007

Zondag 3 juni 2007 Zaterdagavond ben ik met Nina en een vriendin van haar naar het station van Duisburg geweest. De trein had 5 min vertraging maar dat viel nog mee. Eens op de trein mocht ik me installeren op iets dat ze een bed noemen maar daar had ik toch mijn twijfels over. Het ging daar over en weer gelijk een rallway. Af en toe een beetje ingedommeld maar echt geslapen niet. De tijd en afstand gingen niet vooruit. De cursor op de GPS ging nauwelijks vooruit. Om 10u dan toch in Kopenhagen. Het station leek een beetje op dat van Anwerpen. Dan richting camping waar ik feilloos geraakte door de GPS. Op de camping men eerste kronen uitgegeven en dan me geïnstalleerd en gegeten. Brood dat ik gisteren in Duitsland had gekocht met ... read more

Europe » Germany June 2nd 2007

Vanmorgen toch een beetje stijf bij het ontwaken maar het is gegaan. In de ochtend een beetje huiswerk gedaan op de pc. Nu we nog een pc hebben, moeten we ervan profiteren. In de namiddag de kermis in het dorp bezocht en een vettige braadworst gegeten, wat lekker. Daarna even inkopen gedaan dat ik morgen iets te eten heb in Kopenhagen. Daarna nog een tochtje door het dorp en bos gedaan. Bij thuiskomst pizza gegeten. Nu nog wat op de pc, douchen, fiets klaarmaken en dan lekker zenuwachtig doen voor het grote treinavontuur. Aankomst in Kopenhagen om 10u! ... read more

Europe » Germany June 1st 2007

Aan allen die lezen gegroet, Ik had een blogsite ma ik vond hem niet terug dus heb ik even een nieuwe gemaakt. Vandaag met de trein van Antwerpen naar Neerpelt gereden en van daaruit gefietst tot Neukirchen-Vluyn bij Duisburg. Onderweg redelijk weer, enkele druppeltjes maar het heeft zich niet echt doorgezet. En de trapas van men fiets doet ook raar, ik weet nog niet of het een ernstig probleem gaat vormen maar we volgen het op. Het is zelfs zo dat ik al verbrand ben. Ik heb me dan maar al goed ingesmeerd. Nu hier nog verder wat relaxen bij Nina. Morgen in de dag het nog wat rustig aan doen en ´s avonds op de trein. 114,50km tot hiertoe... ... read more

Tot: 0.392s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 55; dbt: 0.1637s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb