Jacob T's Guestbook

23rd January 2012

Så er du jo hjemme lige om snart!!!!! :D :D :D Nøj, hvor jeg glæder mig! :D
From Blog: Vietnam
23rd December 2011

Hej Camilla og Jakob, I ønskas begge en god jul og et godt nytår. Vi holder alle jul her på brobyvej, måske kommer Loise & Reegan ikke, de skal vist ud at rejse. Vejret er gråt i gråt men jul aligevel. Vi vil skåle med jer juleaften kl 19.00, så må i selv regne tiden ud. Vi vil savne dig/ jer her i Danmark, men det er spændende at læse dine referater bliv endelig ved med at sende. Julegaven venter på dig herhjemme! Kærligst: Farmor & Farfar.
3rd December 2011

IHHH
Ej, hvor oplever du bare mange fede ting! Det er jo helt ubeskriveligt! Jeg får helt lyst til bare at stoppe med alt det, jeg laver og bare spare penge sammen og tage ud at rejse. Men det er måske også lidt drastisk! hihi selv for mig! haha Ej, jeg er meget glad for min praktik og jeg skal måske til Oxford university til sommer og fremlægge min artikel som jeg har arbejdet på det sidste halve år! vildt spændende! ... og som det ser ud lige nu, så er alle dem jeg kender, som er blevet færdig uddannet arbejdsløse og så bliver der jo masser af tid at rejse i! hahah (ej, det håber jeg nu ikke jeg bliver!) Det var lige en lille hilsen herfra og så glæder jeg mig rigtig meget til at se dig hjemme i Kbh igen! (har en lille plan om at tage med i lufthavnen og hente dig!!) Kæmpe knus herfra!!
9th November 2011

Hej Jacob!
Vi er meget glade for at følge med på jeres spændende tur ,du er virkelig god til at fortælle hvad i oplever hold op hvor i ser og oplever meget.Håber du er blevet helt frisk igen.Farfar havde en god fødselsdag med 25 mænd til GULE ÆRTER ,det vkender du vel ikke?Men de var ved at spise os ud af huset der var absolut intet levnt.Farfar var glad for din hisen.Vi kunne godt bruge lidt af den sol og varme i har her er meget gråt og mørkt.I næste uge tager vi nogle dage til Sverige farfar skal lidt på jagt og ellers skal vi bare hygge med vores venner.Hils Camilla og hav en fortsat god rejse vi ser frem til næste rejsebeskrivelse. Knus fra farfar og farmor.
6th November 2011

SUPER flotte billeder.
WOW, jeg kan godt forstå du undrer dig over, at du kun har været væk 47 dage og 3 timer!! Der bliver mange ting at huske tilbage på og glæde sig over at have oplevet. Jeg vil også gerne til Australien, kan jo være det sker, hvis Louise og Regin flytter derned. Vi ses, Mor
12th October 2011

Hilsen fra farmor --farfar og lille fie.
Hej i to. Det er helt fantastiks at høre fra jer.Her er alt vel,havde en fin tur til Rom, vejret er fint lidt køligt om natten, men lidt sol om dagen. Pas godt på jer selv, farfar.
4th October 2011

Super fedt.
Hej Jacob og Camilla. Fantastisk god rejsebeskrivelse. God ide at lave lidt arbejde på båden og så få en god oplevelse samtidig. Havde I ventet det bedre, nej vel. Mette
24th September 2011

Hej putte (:
Hej søde! Godt at hører i er kommet godt frem. Det ser da fint ud, altså jeres hostel (: Surt det med Formel 1, men hey, i har da et par dage at nå at opleve Marine Bay endnu :b Jeg er SLET ikke misundlig over vejret, jeg kan godt lide det skønne våde vejr herhjemme! :b Husk nu, pind og kniv :b så virker det!! Pas på dig selv, og glæder mig til at læse mere (; Hils Camilla (: Knus din skat :b (Blink' Blink gammel joke)

Tot: 0.116s; Tpl: 0.003s; cc: 20; qc: 37; dbt: 0.0622s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb