Page 2 of DuxDexTheBrothers Travel Blog Posts

Europe » Spain » Galicia » Santiago de Compostela August 18th 2010

Ostatak od 60 km presli smo u guzvi, svi putevi su se spojili, kolona ljudi sve do Santiaga,a puno ljudi posto je neki praznik resilo da predje samo taj zadnji deo koji je obavezan. Skroz druga atmosfera, put prljav od papirica i pored svo vreme je wc tako da nemas gde sator da postavis. Grupa italijana od 100tinak ljudi nam ide na zivce jer cak i ovde nalaze za shodno da se deru i navijaju. Prolazi pored nas grupa ljudi na konjima sto je pored pesacenja i bicikla treca varijanta koja je moguca da bi se priznalo hodocasce. U svoj toj guzvi stizemo u grad ne preterano veliki, isped nas se pojavljuje ta cuvena katedrala, lepa je ali ne nesto mnogo drugacija od onih koje smo da sad videli u skoro svakom gradu. Gomile turista, poneki ... read more
Katedrala
Dusan i ludak

Europe » Spain » Galicia August 18th 2010

Vremenom ulazimo u dobru formu, ranci postaju laksi i vise nisu problem, i prelazimo ono za sta nam je trebalo ceo dan za duplo manje vremena. A i poceli smo da ustajemo rano, iako je to prilicno surovo jer je ujutru bas hladno, i samim tim poceli da srecemo mnogo vise ostalih hodocasnika koji svi imaju ozbiljan pristup i krecu po mraku i onda jure da bi se vec smestili negde oko 14h u ta specijalna prenocista koja kostaju neku bagatelu, oko 4-5eura, a mora da se stigne rano jer svake godine se skoro duplira broj hodocasnika a kapiciteti su manje vise isti tako da se brzo napune. I tako i mi jednom stizemo na vreme i ulazimo u ogromni dorm u jednom manastiru. Svuda vrvi od ljudi, stalno dolaze novi ali nema vise metsa, svi ... read more
Manastir
Dorm
Guzva

Europe » Spain » Principality of Asturias August 18th 2010

Kamp u Oturu nam se bas dopao, mozda zato sto smo ga platili samo po 5,5e, a mozda sto su vlasnici neki ok mladi ljudi pa su ga napravili sam nekom atmosferom. I plan bio da ceo dan odmaramo, ali najbliza prodavnica je bila na 5km odatle, tako da smo opet naprvili setnju cisto da ostanemo u formi. Sutradan, sve ponovo novih 30km, prolazimo dugacke pescane plaze koje su pune srfera, ali talasi su i dalje mali tako da su zadovoljni samo oni koji su dosli da uce. U ovde je i dalje hladno, pogotovo preko noci, vec sam se uzeleo onih vrucina sa pocetka puta. U jenom trenutku, negde oko polovine predjenog puta polako se odvajemood okeana i krecemo juznije u planane, tako da je bilo prilicno tesko odrzati taj ritam i ici uzbrdo. Tu ... read more
Photo 3
Rostilj
Odmoriste za hodocasnike

Europe » Spain » Principality of Asturias August 7th 2010

Ovde vec ima mnogo vise hodocasnika i to nas raduje jer nismo bas imali neki socijalni zivot. Ali ovi su u glavnom spanci koji bas ne zanju ni rec engleskog. Ali sve jedno, mi smo se uortacili sa nekim propalicama, totalnim raspadima, s kojima smo se nakako sporazumevali, ili bar mislim da jesmo, poklonise nam stap i pozvase nas kod njih u komunu neku gajbu u koju su provalili pre 5 godina. Ali posto je to 40 km van naseg puta ne verujem da cemo svracati. Posto je kasno nalazimo opet neku plazu i uzivamo tu u potpunoj samoci i zvuku talas koji se razbijaju o 100m viskoe klifove. Zbog velikih talasa i puno stena nismo se nesto kupali samo je Dusan ulateo na 1min cisto da ga zelja mine. Sa suncem i mi zalazimo u ... read more
Picture 085
Picture 088
Picture 093

Europe » Spain » Principality of Asturias August 7th 2010

Krecemo i uz asvaltni put koji lici na one po kojima se vozi Tour de France , a i prolazi pored nas puno biciklista u punoj opremi. Ljudi koje srecemo nam se uvek javljaju i zele nam lep put sto je ovde obicaj kad vidis hodocasnika. Stizemo uvece u Cudillero, zurimo da nam se ne zatvori turist info, da bi dobili novi pecat i mapu. Ovaj gradic je romanticno turisticko mesto, u gornjem delu kao i svako drugo, ali se na more spusta jedan vijugav put sav u resorancicima prepunih ljudi. Posto smo smrdljivi i sve nas boliodmah nalazimo stenovitu plazu i dizemo sator. Cele noci se plasimo da nas ne pojed plima, talasi su ovde veliki iako nedovoljni za surfovanje a razocaranih surfera na sve strane. Opet je padal kisa i ovog puta malo vise ... read more
Kafance
Usce
Cudillero

Europe » Spain » Principality of Asturias August 7th 2010

Kupujemo pasose hodocasnika u katedrali i krecemo puni elana, kroz brda i doline, stizemo do prvog manastira, pa do drugog i to sve kroz predele koji podrsecaju na sumadiju, puteljci kroz domacinstava gde se malo sluzimo vocem i uzeli smo jedan luk malo da zacinimo rucak, ali entuzijazam pocinje polako da splasnjava, iako nam prija promena , malo planinarenja posle monotonije razgledanja gradova i stopiranja, ali posle prve etape (30km) u selu Grado gde smo dobili i prvi pecat u pasosu, bilo nam je jasno da ne zelimo tako da provedemo narednih 12 dana koliko nam treba do Santiaga. Jedino resenje je da krenemo u pravcu mora i da nastavimo prvim put sto ce se ispostaviti kao odlicna odluka. Prvo se smestamo u selu Gradu i najzad smo osusili ves koji je pomalo vec dobio cudan ... read more
Skoljka-putokaz
Picim
Picture 066

Europe » Spain » Principality of Asturias » Oviedo August 7th 2010

Odluka o ostanak u Santanderu jos jedan dan ispostavila se kao najveca greska, iako je dan poceo vrlo dobro. Slucajno setajuci oko naseg kampa naisli smo na litice i pasnjake koji podsecaju na obalu Irske prema Atlantiku. Prvo nailazimo na svetionik odakle vidimo sa desne strane grad a levo surovi strmek i jednu pecinicu do koje kasnije idemo. Malo feeclimbinga a unutra raste neka cudna paprat koja raste tu u tom mraku a sija kao u filmu avatar. Dalje nailzaimo na Djavolji most, tacnije jedna ogromna rupa koju je voda izdubila, cija se velicna vidi tek kad se covek popne na nju. Posle jos malo setamo po gradu a kisa polako pocinje a nas sav ves napolju u kampu. Celu noc je padala kisa, cak nam je I sator malo popustio i ujutru krecemo sa punim ... read more
Neuspesno susenje

Europe » Spain » Cantabria » Santander August 1st 2010

Bilbao se stvarno pokazao kao super grad, pored toga sta ima jednu od najmocnijih gradjevina Muzej primenjenih umetnosti, ovo je jos jedan alternativan grad , gde se uvece skupila po barovima u uskim ulicam centra skroz neka super ekipa i tako cirkala sedeci po trotoarima. Inace Bilbao je na moru ali ga tu nismo videli jer se grad siri duboko u kopno uz reku gde se i nalazi centar grada. Tu prolazi gomila hodocasnika na putu za Santjago, i najzad nismo jedini backpackeri, a svaki put kad sretnemo nekog od njih srce nam se steze sto ne mozemo sa njima jer smo kratki sa vremenom i ne bi smo stigli na volonterski kamp u Porugalu, ali kako sad planiramo pridruzicemo im se u Oviedu odakle ostaje nekih 350km pesacenja. posle prvog spavanja u krevetu i dorucka ... read more
Picture 050
Picture 052
Picture 056

Europe » Spain » Basque Country » Bilbao July 30th 2010

Autostop nam sve bolje ide, valjda nam se izostrilo oko za nalzenje dobrog mesta i vise komuniciramo pogledima sa vozacima. Brzo menjamo mesta, sitzemo u Pamplonu grad u kome ne nalazimo nista nesto posebno i dalje nas voze dvojica Alziraca i sve uz arpsku muziku dolazimo u Vitoriu, jedan uzasan grad sav od nekih solitera ofarbanih i sarene boje. Brzo svatamo da su ovde spanci u manjini, i da je mozda to razlog sto je grad prilicno prljav iako ni spanci nisu bas cist narod. Na terenu odigravam par partija basketa sa nekim crncima koje ne znam ni odakle su posto nismo imali nijedan zajednicki jezik sem eto tog basketa. Nalazimo pogodno mesto za sator pored auto puta za Bilbao, i tu docekasmo cak i kisu, doduse kratkog trajanja. Jutros Stigosmo u Bilbao koj mi se ... read more
Centar Vitorie
'sket
****

Europe » Spain » Aragon » Zaragoza July 28th 2010

Cim smo stigli u grad pozeleli smo da ovde provedemo neko vreme. U centru velika katedrala gde smo odslusali sluzbu i odlazimo na most gde vadimo nas vec poznati obrok hleb i majonez ili dzem ili nesto slicno. U potrazi za parkom gde cemo prespavati, dolazimo do vrhunca bahatosti ljudskog roda, ogromna prostranstva na kojem su izgradjni kompleksi hala i stvarno neverovatni mostovi i kako na koji nailazimo proglasavamo ga najlepsim sto smo ikad videli. To je sve zaostavstina Expa 2008 i to sad tako bleji prazno jer jednom gradu kao sto je Saragosa sigurno ne treba preko 10 mostova. Hvatamo sledeci stop i stizemo u Tudelu, savim slucajno i ne znajuci nista o tom gradu stizemo u sred festivala. Svi su obuceni u belo sa crvenom maramom vezanom oko vrata. Resismo cak i da uzmemo ... read more
Photo 3
Photo 4
Photo 5

Tot: 0.127s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 88; dbt: 0.0832s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.2mb