Primitivo

Europe » Spain » Principality of Asturias
August 7th 2010
Published: August 7th 2010

Kupujemo pasose hodocasnika u katedrali i krecemo puni elana, kroz brda i doline, stizemo do prvog manastira, pa do drugog i to sve kroz predele koji podrsecaju na sumadiju, puteljci kroz domacinstava gde se malo sluzimo vocem i uzeli smo jedan luk malo da zacinimo rucak, ali entuzijazam pocinje polako da splasnjava, iako nam prija promena , malo planinarenja posle monotonije razgledanja gradova i stopiranja, ali posle prve etape (30km) u selu Grado gde smo dobili i prvi pecat u pasosu, bilo nam je jasno da ne zelimo tako da provedemo narednih 12 dana koliko nam treba do Santiaga. Jedino resenje je da krenemo u pravcu mora i da nastavimo prvim put sto ce se ispostaviti kao odlicna odluka. Prvo se smestamo u selu Gradu i najzad smo osusili ves koji je pomalo vec dobio cudan miris ali bar je cistiji nego sto je bio. Pecemo purenjake koji su premladi ali ukrali smo takve kakve smo ukrali.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 23; dbt: 0.0355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb