Page 5 of DuxDexTheBrothers Travel Blog Posts

Asia » India » Karnataka » Hampi February 23rd 2008

Postojalo je vishe nachina da od Goe stignemo do Hampija, a mi smo se, naravno odluchili za najjeftiniji. Lokalni autobus je Indijska verzija MilanTursa na relaciji Divcibare Beograd preko Mionice. Staje na svakoj banderi, ljudi (ono shto su kod nas nashi seljaci iz shumadije to su ovi ovde) ulaze, izlaze, unose ogromne pakete u kojima se, sudeci po mirisu nalazi poluraspala riba ili slichno. Sa njima ulaze i rojevi komaraca koji kao prilog jelu najvishe vole autan, pa su nas onako izmazane u isti izujedali ko dete lizalicu. O pish pauzama i kafanama kraj puta gde smo se zaustavljali samo mi i vozachi kamiona, prichacemo neki drugi put, sada su secanja josh sveza i suvishe bolna. Autobus je slichan onom iz "Ko to tamo perva" samo sa loshijim amortizerima, shto posebno ne prija, kada dodjemo do ... read more

Asia » India » Goa » Arambol February 22nd 2008

Juche smo izgubili dosta vremena oko odaska do Panajia kako bismo kupili kartu za vecaras, za Hampi. Ispostavilo se da to ne moze, vec idemo tamo pa kao i obichno, na guranje, ko udje, udje, ko stoji, stoji... Planirali smo i izlet u Old Goa (nekada najmocniji Portugalski grad), ali smo to ostavili za neki drugi put. Vratili so se u Arambol. da josh jednom uzivamo zalazak sunca. Veche smo proveli, satima posmatrajuci talase, ovoga puta sami. Nekoio stotia metara dalje, ostareli hipici sviraju, na drugom mestu lozi se varta, pava, svira, igra, ali nama veceras, prija samo zvuk talasa i nishta vishe. Obuzma nas neverovatno osecanje mira i mi mu se prepushtamo... Ustajemo, doruchkujemo palachnike, pa na plazu, uz kokosove orahe i caskanje sa indijkama, odmaramo se za put koji nam prestoji. Napustimo ovo mesto ... read more
Plaza
Svete Krave

Asia » India » Goa » Arambol February 22nd 2008

dan 4, Super smo se naspavali vozu, dobili smo spavaca kola iako nismo to ni znali. Posto smo vec culi sa vise strana, odosmo u Arambol. Nasli smestaj za par dana, koliba na krovu kuce, super. Ulicom, prepunom prodavnica uglavom odece dole na plazu u restoran, na klopicu, uvek tako dobru i jeftinu i uvek razlicitu. Samo bi jeo, stalno. Posto smo more dosta gledali za ruckom vreme je bilo i da a probamo. Posle, naravno, capoeira na beskrajno dugackoj pescanoj plazi. Sve savrseno i onda kontra. Kompaso i Dusanov polomljen nos. Dusan corba. Krvi koliko hoces i banana od nosa. Nismo hteli nikome da javljamo dok to nismo sanirali kod lekara, sad je sve ok samo mora da nosi masku. Uvece se opustili uz par pivca (jedina skupa stvar) u baru na plazi uz reggae. ... read more
Restoran
Zalazak
Koliba

Asia » India » Maharashtra » Mumbai February 21st 2008

postoji veshe razloga za nejavljanje, jedan je da nemamo vremena i stalno planiramo ali nekako uvek iskrsne neshto lepshe od sedenja u e-caeu. Drugi razlog je iz minuta u minut dogdja neshto fantastichno neshto prelepo neshto odvratno... Impresije pristizu, emocije nas preplavljuju, i to takve da i ljudi koji mnogo bolje barataju recima ne bi mogli ni priblizno lepo da ih prenesu na papr. Vi hvalite tekstove i fotografije, a nama su jadni(e) i svako dalje pisanje je kao skrnavljenje. No dobro, Poslednji dan u Mumbaiu, prvi put smo se naspavali i budimo se tek u sedam. Vremenska razlika nam vishe nece praviti proble. Dorucak u hostelu, evropski, odmor za stomak, ali razocarenje za nas. Chack out. Mumbai je jedna velika pijaca gde ljudi na svakio coshku prodaju stvari sa tezgui, kutija, poda... ali jedna cetvrt ... read more
Zachini
Pijac
Chaj?

Asia » India » Maharashtra » Mumbai February 17th 2008

"Knjiga" nas je navela da drugog dana predjemo pola grada (35km) do nekog Nacionalnog parka. Samo prelaznje je bilo super jer smo se vozikali lokalnim vozovima. To su oni iz kojih Indici vise, ali se ispostavilo ne samo zbog guzve vec i zato shto vole (u nekim momentima ima vishe ljudi okachenih o voz nego unutra iako svi placaju kartu). Zanimljivo je gledati kako iskachu i uskachu u voz u pokretu iako ovaj posle stane i stoji u stanici. Arhitektura uz prugu je identicna kao ona ispod gazele, pa voznja predgradjima Mumbaija neodoljivo poceca na povratak u BG iz NSa. Posle voza i prva voznja autorikshom... U parku je trebalo da vidimo gomilu zivotinja izmedju ostalog i Letece Indijske Lisice!!! a kako njih niti bilo koga (sem par majmuna) nije bilo uplatimo safari medju tigrovima i ... read more
riksha
restoran
predgradje Borivali

Asia » India » Maharashtra » Mumbai February 16th 2008

Koji za nas traje vec skoro 40 sati, kako nismo spavali svo vreme. Stigli smo oko 4 mrkli mrak, smrad nas je zapahnuo 40m iznad zemlji, i poprilichno smo se isprepadali dok smo doshi do taksija, dok nas je ovaj odvezao do centra, dok su nas vodili do ''hotela'', dok smo preskakali ljude koji spavaju svuda, po toroarima, stepenicama, dok smo se iscenkali... kad smo usli u sobu bez prozora sa kupatilcem bez vrata i dolazili sebi... Po danu, drugaciji utisak. Prilagodili smo se, strah je nestao, zapalili so stomak prvom klopom sa ulice i ostatak dana proveli shetajuci se po pijacama, stanicama, trgovima, uz more.... Veche smo proveli sa nekim matorim, bogatim perverznjakom, koji nam je platio ufur u private club sa bazenom, tamo chaj a za uzvrat je hteo da gleda kako se presvlachimo ... read more
Taj and Gateway of Indai
Regal Circle

Europe » Serbia » West » Belgrade February 15th 2008

Evo jos smo u Beogradu, za tacno 12 sati krecemo za Mumbay preko Istambula! Pozdrav Cabra!... read more

Tot: 0.098s; Tpl: 0.005s; cc: 9; qc: 67; dbt: 0.0655s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb