Mui Ne - neplanovana zastavka

Asia » Vietnam » South Central Coast
August 12th 2012
Published: August 30th 2012

Asi tak o pol druhej rano nas sofer zobudil s tym, ze autobus je pokazeny a budeme musiet prestupit do nahradneho, ktory je uz na ceste. Pri style jazdenia miestnych soferov to ani nebolo prekvapenim. Retarder nie je ziaden dovod na spomalenie. Nahradny autobus prisel skoro, ale bol sklamanim, pretoze to nebol spaci autobus, ale obycajny sedackovy. Tento sofer jazdil este horsie ako predchadzajuci. Par krat musel poriadne dupnut na brzdu, par krat ho pretrubili pretoze predbiehal v zakrute a podobne. Nakoniec sa nam podarilo zaspat a tak sme sa na to nemuseli pozerat a stresovat sa.

Rano sme dorazili do Nha Trangu. Plan bol taky, ze tu ostaneme cez den a vecer sadneme na nocny autobus do Saigonu. Plan sa vsak musel velmi rychlo zmenit, pretoze to co nebol problem v Hoi An sa cez noc stal obrovskym problemom v Nha Trang. Nocny autobus uz bol obsadeny a aj keby nebol tak sme mohli vyuzit len denny spoj, v ziadnom pripade nie nocny. Preco to tak bolo ostane vecnou zahadou. Denny spoj do Saigonu znamenal stravit cely den cestovanim. To sa nam samozrejme velmi nepacilo a tak narychlo zmeneny plan bol taky, ze sa este v prebehu dna presuneme do Mui Ne, kde prespime a na druhy den dokoncime cestu do Saigonu.

Mui Ne vyzeralo ako ruska kolonia, vsade ruske napisy a rustina. V mestecku vsak maju more a to nam stacilo. Plavat sa velmi nedalo, boli velke vlny a prudky odliv. Nam sa to vsak velmi pacilo, hadzanie a bojovanie s vlnami je vatsia zabava. Nakoniec sme sa este presli po plazi a doplnili nasu zbierku musli.

Tot: 0.05s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0304s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb