Hoi An

Asia » Vietnam » South Central Coast » Quảng Nam » Hoi An
August 11th 2012
Published: August 28th 2012

Po dlhom case rano, kedy sme nemuseli skoro vstavat a tak sme to aj vyuzili. Do obeda sme sa len tak prechadzali mesteckom. Hoi An je nieco ako Cesky Krumlov - vsade stare domceky a v nich restauracie, predajne oblecenia a suvenirov. Napriek kope turistov, ktorych je tu obcas viac ako domacich si Hoi An zachoval svoju atmosferu a s trochou fantazie sa dalo lahko predstavit ako to tu vyzeralo volakedy.

Hoi An je okrem ineho vyhlaseny miestnymi krajcirmi, ktory su schopny usit vsetko a to v rekordne kratkom case. Toto sme si samozrejme nemohli nechat ujst a tak sme si este doobeda boli vyzdvihnut objednane veci - tenisky, saty a bundu.

Po obede sme sa dostavili k cestovke ktorej autobusom sme sa chceli presunut do dalsieho mesta. Pan z cestovky nas ubezpecoval, ze vsetko je v poriadku, ze netreba nic rezervovat dopredu, blablabla a tak sme spokojne nasadli a vybrali sa na dalsiu nocnu jazdu.

Tot: 0.169s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.1498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb