StanikaKacenka's Guestbook

10th January 2011

Pro galthea
diky. nekdy to da hodne premahani, aby jsme se dokopoali neco napsat a net je tu velmi pomaly...pokud chces pomoct, doporucit, nevahaj a napis. Mej se fajn
9th January 2011

wow
skvelý blog, celkom ste ma inšpirovali, len tak ďalej! :)
25th November 2010

:-)
Vsetko naj k meninam!! Nam tu ma zacat snezit a vy sa tam parite v horucavach :-)
13th November 2010

kraaasa
No ja vas poctive sleduju, jak si tak krasne cestujete a vypada to nadherne!!! Jste hezky opaleni a budu vam zavidet ty vymakany zadky z taho vecnyho chozeni :-)Tady uz je pekna zima a je docela hnusne. Dost vam zavidim ty dobroty co tam obcas vyfotite...takovy morcatko nam nam.:-)tak hlavne nejezte zadny oci v moci a podobne, at to tam hezky vsechno zvladnete. Ja ted budu taky trochu cestovat...jedu na 3 tydny do Izraele-pracovne. mam docela dobrej novej job :-) tak se opatrujte deti moje a posilam vam velkou pusu!!! Big Brother can see you!! Sleduju každý váš krok .:-)papa
12th November 2010

OD NAS
AHOJTE, jsme radi, ze vam nas denik libi. jen ctete at mame motivaci to delat. Za 5mesicu se uvidime.Obcas napiste jak se mate a tak a co je nove.PA

From Stan and Katarina
Hi Jackie, thats great u got the postcard, didnt hope it will be delivered. glad u can c where we are. Now its Peru and all is great. We havent tried those lovely looking roasted animals - guinea pigs... yet. Maybe here in Peru.Send greeting to u all. The plant will survive and easy to propagate too. So many types of hibiscus here - cant bring anything over unfortunately...Stay in touch
10th November 2010

travel
Thanks so much for postcard which has let me find your blog and see your adventures and experiences--what are those small 'roasted' animals being sold ? Did you try eating any of them!! You must have covered many different terains and climates over the last month; hope you are both well and not suffering from jeep bottom. Love jackie ps plant still alive and well.
7th November 2010

od rodiny
Zdravíme naše mladé cestovatele z daleké České republiky, konkrétně z Českého Krumlova. Byl to nadlidský vykon dostat se na vaše stránky, ale zvládla jsem to pod dohledem otce...táta je u nás a uíváme si nedělní rodinné odpoledne. Byl tu i Míša tak posíláme pozdrav i od něj. Přečetli jsme si celý váš denník a je to super, e můeme být v kontaktu. Opatrujte se a uívejte si. Nina, Petr, táta a holčičky.
3rd November 2010

photos
great pix stan looks like youre having a great time , am back in switz was in uk when your card to mum arrived BRILLIANT! i will show her your blog next time am over stay well and hi to Katrina x
26th October 2010

romanovi
ahoj neviem co si tym myslel, ale som rada ze si si nas nasiel a dufam ze sa ti nas blog paci. papa

sedlakovic
ahojte sme radi ze se vam nas dennik libi, urcite v tom budem pokracovat, zkousime psat o kazdem dni aspon neco. Doufame ze sa vam dari a hlavne vasemu novemu prirustku. Mejte se fajn a ctete
24th October 2010

dopis pro stanikakacenka
Je neděle 11:00 sedime u pocitace, koukame na fotky, čteme komentáře. Fotky jsou supr, pište dál j eto mocc přehledný a supr :-)..
12th October 2010

Ahojte, Vaš glog budeme s ocom sledovat na domácím počitači, přes moji adresu. Nějak jsme rozlétaní. Já jsem se vrátila ve čtvrtek z NY, bylo to tam lepší než jsem si myslela. Krajané se o nás perfektně postarali, seminář měl úroveň a volné dny jsem si plně využila na poznání města. Chtěla bych se tam ještě někdy vrátit. Let byl na rozdíl od Vašeho nad očekávání dobrý. Soňa a Marek doletěli v sobotu a v neděli v noci odletěli do Egypta. Dajte vedět zda muj odkaz prošel. mama

Tot: 0.315s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 36; dbt: 0.1039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb