Na sever, na sever


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
January 6th 2009
Published: January 6th 2009
Edit Blog Post

Party centralParty centralParty central

The party starts here!
Vceraj smo sli na vecerjo zraven MRT staciona, ker naju (no, mene) je hotela Alex peljati na neko super oh in sploh juho z zelenjavo. Midve s Francozinjo sva sle pes (tako BORING sprehoda pa se ne), ona pa je pridirjala za nama z mototaxijem - bodaboda po ugandsko, Mankica! Zal se je izkazalo, da tiste famozne juhe niso vec prodajali, smo pa zato jedli (oz. sva jedle - Francozinja baje ne je nic, kar ni roti ali pa netajska hrana) spet nekaj fantasticnega, po narocilu Alex: kar celo spicy ribo z neko zelenjavo, se cvrceco na nekem pladnju, pa zelenjavico z gobicami in za crknit dobro chicken with cashew nuts. Mmmmmm. Aja, cena: kao 175 na vsako, torej 350 vse skupaj, s tem da je ona se pila Cocacolo.
No, ker sem nam/meni je mudilo, ampak res, brez moje nepotrebne paranoje, sem za nazaj do Alexis tudi jaz ujagala bodaboda. D best! Glede na BKK promet je to res super resitev, ko drvis mimo vseh obticanih avtov! Do tja je bilo 25 batov, ampak najbrz bi bilo vec, ce ne bi bila Alex in charge ...
Ja nic, potem pa ruzak na rame, nazaj do MRT postaje in s podzemno
Chiang Mai limitedChiang Mai limitedChiang Mai limited

Love the bathroom
do Hualamphong postaje. Tezko je bilo slovo od Alexis, res je SUPER punca!!!!
Na vstopu v MRT je KAO nek checkpoint, kjer mi je ultra prijazni policaj kao malo pregledal ruzak in mali ruzak .. checkpoint my ass. Potem pa spet lededina, ampak tokrat sem bila pripravljena - flis pri roki. Poiskala sem vlak st. 51, vagon 11 in sedez 31 - in naletela na spodaj pod mano (moj je bil vrhnji pograd) sedeca Avstralca Jeremyja in Anno (oh!), nasproti pa Cilenca Bastiana. "Hey there! You want beer?" je zavpil Jeremy.
The rest is history!
Zur sto ur - pridruzili so se se drugi, Anglez Matt (vsi smo v njegovem glasu in stasu prepoznali lik tistega nerodnega in prepotrebnega Angleza iz Love, actually ... ), Maxine iz JAR ipd. - je trajal do kaksnih enih, pripovedovali smo si zgodbice iz popotovanj po Tajski in osebnega vsakdana, potem sem se spremila (kaj pa) spat. In kao spala do ene osmih .... bilo je precej svetlo (kljub mojim naucnikom), dosti je rukalo, ventilator je imel dokaj ponesreceno pozicijo, ampak ni bilo vecje panike. Res je super tale nocni vlak, toplo priporocam!!! Aja, jedla sem neke timtams, kao THE avstralske piskote - ni
SunsetSunsetSunset

Chiang Mai magic ...
slabo! Ocitno bom morala naslednjic vlaciti s sabo potico ali kaj podobnega.
Zbudila sem se istocasno kot Bastian, spala sva na istem nivoju, in za zajtrk mi je ponudil - Oreo kekse! Hahaha, skoraj me je kap ... na hitro sem mu razlozila druzinsko fascinacijo nad temi sladkarijami. Potem sva se sla malo sprehoditi po vlaku, malo pofotkati, obcudovati okolico (na momente je zlgedalo kot v Ugandi, tropsko rastje in to) ... in celo pred uro, ob 12.43, smo prispeli v Chiang Mai! Uau! Svaka cast tajskim zeleznicam.
Ker sta imela JEremy in Anna ze rezerviran nek guesthouse v mestu, pricakali pa so ju prav po filmsko, Tajc in Tajka s slovesno okrancljanim napisom JEREMY TAYLOR, smo se jima pridruzili se Matt, Bastian in jaz. Ko smo prispeli v guesthouse, smo si ogledali eno sobo za 3, bila je 300 batov ... ni slabo SPLOH (torej 100 na enega, pa to ni res, 34 batov je en dolar, en evro pa ene 42) ... ampak malo nas je begala lokacija, ker je malo izven centra ... no ampak potem je Tajka receptorka cudezno obelodanila, da soba prav za prav ni 300, ampak 150 batov - torej 50 na osebo. Ne
More magicMore magicMore magic

Chiang Mai night market baby!
pozabimo, da sem v Sukhumvitu pila pivo za 120 batov ... Seveda nismo cisto nis razmisljali in vzeli, vsaj za eno noc. Postelja, topel tus, lastna kopaplnica, ni da ni!
Potem pa hop v mesto. Guesthouse ponuja tudi zastonju bicikle (in to kaksne! Kambodza styel all over again! za utrjevanje ritnih misic alright!), zato smo se vsi na tak nacin spremili v mestece. Traja kaksnih 20 minutk ... noro je voziti po levi strani! D best! Pa seveda pazljivo 😊
Pri vzhodnih vratih - CHiang Mai je obkrozen s pravokotnim obzidjem - smo se sparkirali in se pocili v neko gostilnico. JEdla sem noodle soup s tofujem za 30 batov (what a rip off! na vlaku sem jedla pad thai, ki ga je prinesla ena prodajalka s postaje, za 20 batov), potem sem sla malo naokoli po vodo (in vmes pospravila se en za crknit dober in ogromen spring roll za 5 batov in seveda lubenico za 10), potem pa sem se ze dobila z Andrejem. Pocila sva se nekam na caj in predebatirala najine moznosti ...
Na hitro sem sla v guesthouse, da se malo stusiram, pospravim bicikel in jo mahnem nazaj v mesto, da gremo na night market. To je namrec the shit v tem mestu, tako da komaj cakam. Jutri mogoce sloni (Elephant nature park), upam, da najdem office, ali pa mogoce izletek z motorjem - ce se bova z Andrejem opogumila - potem pa jo mahneva v Laos. Zgleda, da se nama bo izslo, da skupaj potujeva celo vse do Phnom penha, ampak bova videla, kako bova napredovala.
Ja nic, zdaj bo pa pocasi cas za vecerjo!!!
Pozdravite babico v mojem imenu in ji zazelite vse najboljse za 89 let. NAslednje leto se bom potrudila biti boljsa vnukinja in ji voscila osebno ....

Advertisement



Tot: 0.488s; Tpl: 0.015s; cc: 15; qc: 83; dbt: 0.2301s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb