Door Noord-Laos naar Thailand

Asia » Laos » North
March 30th 2010
Published: April 10th 2010

Vanuit Vientiane maakten we een uitstapje naar Ban Na. Dit kleine dorp wordt, sinds ze daar begonnen met het verbouwen van rietsuiker en bananenbomen, geregeld bezocht door wilde olifanten op zoek naar een lekkere snack. Met 2 plaatselijke gidsen maakten we een stevige wandeling richting de observatietoren, waar we de nacht zouden spenderen in de hoop een olifant te spotten. Aangezien er onderaan ... Read Full Entry

Photos are below

ThailandThailand
Thailand

5 minuten in een overzetbootje en een totaal andere wereld
Chiang Saen Chiang Saen
Chiang Saen

Olifanten polo duel

Olifanten in actie (dat kan echt snel lopen)

Ons 'huisje' voor de komende 2.5 weken

Thai Chi oefenen

Heerlijke thaise curry

Een zeer grote Carrefour (dat was geleden van in Beijing dat we daar zijn geweest)

21st April 2010

jaloers was ik al toen jullie vertrokken, jaloerzer word ik naarmate ik jullie verhalen lees! Hopelijk hebben jullie genoten van de welverdiende rust, en kunnen jullie er weer volop tegenaan voor het vervolg van de reis... Dat aanbod van de Thaise keuken in Belgiƫ, daar wil ik alvast op ingaan ;). Groetjes, Greet

Tot: 0.178s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 61; dbt: 0.0868s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb