meer Gili

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Lombok » Gilli Trawangan
March 28th 2006
Published: April 1st 2006

Ik heb een leuke verjaardag gehad (zonder Inger, dus in het water, de enige manier om rust te hebben...;;😉))) Inger vond het ook een leuke verjaardag want we hadden chickenburgers met frites voor lunch en ze had een dik boek om te lezen en een mp3 speler dus das voldoende voor een perfecte dag😉 Het leven is gemakkelijk. Nee, zonder gein: twas (en is) erg leuk.

Ik ben levend verbrand op de snorkelboot 2 dagen geleden ondanks factor 15 op mijn rug en benen (had geen leuk water t-shirt om aan te trekken😉.
Gisteren hebben we het eiland rond gewandeld. Mooie schelpen gevonden tijdens de wandeling van 5 uur (grootste deel van de tijd schelpen zoeken😉
Vandaag: Inger met boek op haar favoriete stek aan het strand (goed hotel met schoon toilet en goede lunchkaart). Anneke 2 x duik gemaakt en gezien: triggerfishes, pijlinktvissen, "Nemo's" (😉 maar geen haaien op Sharkpoint (vond het niet zo erg). Mooie foto's gemaakt met onderwatercamera! Helaas zijn de computers hier erg oud en de internetverbindingen te traag om de foto's te uploaden bij de logs. We hebben het verschillende keren geprobeerd maar is qua tijd (dus geld😉 niet te doen.

Op de boot naar Trawangan ontmoetten we twee Nederlandse mensen (Annet en Ronald) die zich in dezelfde mate stoorden aan onze overburen die hun kinderen en elkaar uitgebreid zaten te vlooien. Minder leuk hierbij was dat de windrichting ongunstig was voor ons. Later bleek dit kenmerkend te zijn voor het eiland (hoofdluishoogseizoen?)
Met Annet en Ronald hebben we een paar biertjes en cocktails gedronken en lekker gegeten.

Morgen is het een hindi-feestdag en is Bali gesloten.......

Gili Trawangan9Gili Trawangan9
Gili Trawangan9

uitzicht vanaf onze veranda van Losmen Queen Rich Cottages in de regen
Gili Trawangan5Gili Trawangan5
Gili Trawangan5

Vincent, divemaster van Dreamdivers
Gili Trawangan6Gili Trawangan6
Gili Trawangan6

Loic, mijn franse buddy in de tweede duik
Gili Trawangan - onder water6Gili Trawangan - onder water6
Gili Trawangan - onder water6

Murenes; ze kijken allemaal even gemeen
Gili Trawangan - onder water7Gili Trawangan - onder water7
Gili Trawangan - onder water7

finding Nemo: clownfish

Tot: 0.077s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.0482s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb