Tropisch Eiland

March 25th 2006
Published: March 25th 2006

Gili TrawanganGili TrawanganGili Trawangan

Rudy's Bar
Heeeeerlijk uitrusten op de Gili's (zonder dieselwalmen en knetterende knalpotten, wel zielige paardjes-met-wagen).
Inger heeft vandaag alweer 1 boek uit gelezen (ze houdt wel van water maar dan tot onder de knie😉 en ik heb gesnorkeld: met 3 schildpadden meegezwommen, een black-tip-reefshark of zoiets vlak langs me heen gehad (ik schrok ervan en mompelde in mijn snorkelmondstuk "K*T", maar dat hielp niet), super veel vissen gezien in de prachtigste kleuren. Morgen lezen, glass bottom boat, duiken, brandingsurfen, zonsondergang kijken, en natuurlijk de hele dag uitbundig feesten omdat anneke alweeeeer een jaar ouder is geworden!!!!! Authentieke bungalow met prachtig tuintje, kakkerlakken die op je hand lopen en een gecko van Varaan-formaat en........de benauwdse slaapkamer van het eiland😞

Tot later!

G Trawangan1

geïmproviseerde whiskyglazen doen het erg goed
G Trawangan2G Trawangan2
G Trawangan2

Met mede-toeristen genieten van een welverdiende Bintang
G Trawangan3G Trawangan3
G Trawangan3

Anneke na een middag intensief snorkelen

Gefeliciteerd schatje
Anneke, gefeliciteerd met je 28e verjaardag! Groetjes aan Inger!! xxx

genieten!
Hee Ing, de gili's ken ik nog wel! Optimaal genieten! Leuk om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Heb het niet helemaal gevolgd maar leef nu wel lekker met je mee naast de kachel that is.......... Kom maar veilig weer thuis, spreek je snel kus Maartje

Proficiat!
Lieve, lieve Anneke, Van harte gefeliciteerd met deze verjaardag!! Vieren jullie daar nu maar samen uitbundig jouw verjaardag, dan doen wij dat hier thuis. Heerlijk avontuurlijk genietend hebben jullie nog twee weken te gaan. Maak er verder nog een geweldige mooie reis van... Zo te lezen genieten jullie erg van de natuur en van al het (on)gedierte daar (en je leert ook het openbaar vervoer in Nederland waarderen hé?). Lieve groeten, ook voor Inger pa, 's mam
25th March 2006

Da's pas het goeie leven!
Mmmm, heerlijk! Na al die rare bussen, vieze plee's en dikke kakkerlakken is dit toch het ware leven! Lekker aan en in zee bezig zijn! Enjoy!!! O ja, kweetnie welke tijdzone jullie precies zitten, maar zal daar nu wel 24:00u geweest zijn... dus van harte gefeliciteerd, Anneke!
26th March 2006

Lang zal ze leven!
Lieve Anneke, van harte proficiat met je 3.ste verjaardag! Vele dikke lebberzoenen van je Buddah-broer, liefste schoonzus (je hebt er maar een, hihi), je nichtjes Caitlin en Tara, Robin Hood, Tiger, Beckham, Sella, 4 parkietjes en 2 kanariepietjes. Geen kakkerlakken in Zweden! Heel veel plezier, groetjes aan Inger!
26th March 2006

Hoi Meiden, Geweldig weer wat van jullie te hebben gehoord. Heerlijk al die avonturenverhalen. Anneke,beetje laat maar alsnog Van Harte Gefeliciteerd! Moet fantadstisch zijn je verjaardag tussen de kakkerlakken en Orang Oetans te vieren?? Nou,genieten jullie daar,veel plezier!! Groetjes Miranda

Gefeliciteerd
Heeeeeeeeeeeeel Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, Anneke. En nog een goede vakantie verder als "oude" meid.

hoera, hoera
Hoi Anneke, gefeliciteerd, klinkt als een goede verjaardag chill plek. Liefs, Marc

proficiat
Dames! Klinkt allemaal goed daar! Hebben jullie ook al een maaltijd kakkerlakken geprobeerd. Klinkt namelijk wel alsof jullie van het ene naar het andere kakkerlakkenavontuur gaan! Anneke! Nooit te laat.... weer een jaar erbij. Ik heb er eentje op je gedronken! Ik ga ervan uit dat jullie dat daar ook hebben gedaan. Heel veel plezier daar nog en tot snel (alhoewel het voor jullie nog lang mag duren!).

gefeliciteerd zeemeermin
Dat klinkt eindelijk als vakantie! Zon zee en ...brandingsurfen. Ben erg jaloers vanuit een kantoorgebouw in een bewolkt nederland. En denk eraan: beetje soepel glimlachend op die plank staan in een hippe bikini is voldoende of je het dan ook echt kan ziet toch niemand. Permanent geluk bestaat niet, het gaat om de momenten van genieten! Geniet ervan zolang je nog zo jong bent ;) hierbij een paar verjaardagszoenenxxx

Op naar de 4.XXX
Op de 2e dag van je 37e levensjaar: Van harte gefeliciteerd. Hoop dat jullie er (meer dan) 1 op gedronken hebben. Geniet van de freedom in kakkerlakkenland en bedenk dat de kleinste kamer in Indonsia een funktie heeft om later extra te genieten.
28th March 2006

Hoi Anneke nog van harte gefeliciteerd. Heb je je strandhuis nog gevonden op je verjaardagsavond. Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en leuke dingen aan het doen bent. Mijn vakantie in Noorwegen was ook erg leuk prachtig weer veel zon ben benieuwd wie het bruinst is :-) . Maar helaas van de zachte sneeuw weer in de harde realiteit :-( Nog veel plezier en tot later. Groetjes Menno
28th March 2006

gefeliciteerd!!!!!
Anneke gefeliciteerd!. Dat is toch wel de manier om je verjaardag te vieren. Cocktails bij zonsondergang aan een mooi strandje! Klinkt goed allemaal... orangutans, haaien, schildpadden en natuurlijk de kakkerlakken. Heel veel plezier nog, kijk uit naar de volgende avonturen.. Hier alles goed. Ik mag zaterdag op een andere manier mijn verjaardag vieren, verschil moet er zijn... Haha. Dikke kus

Tot: 0.082s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 63; dbt: 0.0556s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb