we gave you the weekend "the union"

Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Sihanoukville
February 8th 2009
Published: February 8th 2009

we gave you the weekend "the union"

dit stond op een t-shirt van iemand die mee overstapte in abu-dhabi
vrij profetisch nu we merken uit vele verhalen dat weekend, zondag en verlofstelsels niet echt van toepassing zijn hier in cambodja.

We hebben onze zondag nuttig en ontspannend besteed; een beetje uitgeslapen, brommer gehuurd: een stevige motor, de ene met de andere zonder versnellingen. Doel, bezoek aan national park Ream; Een mangrove gebied met mooie desolate stranden en een heuvelrug. Dus zeker de moeite om eens van dichtbij te bekijken. Met de scooter hebben we zelfs wandelpaden gevolgd met als einddoel de rustigste visserswoning van heel cambodja. aan de monding van de rivier...

Ook hebben we een vissersdorp bezocht zo'n 6 kilometer van de grote weg. Ongelooflijk welke toestanden je daar aantreft. Veel mensen op een zakdoek (stort) maar toch leefbaar ondanks het boeket aan geuren. De kids waren net als elders zeer enthousiast met de aankomst van twee grote witte mannen op scooters.

Tot slot nog een zijstapje naar een waterval(kabal chay). Nu in het droge seizoen niet zéér spectaculair maar wel het bekijken waard.

8th February 2009

foto's
Wanneer mag den Tom ne keer van dichtbij op de foto? Hij staat er altijd ergens in de verte op als stipje net wel of niet herkenbaar. Je ziet hier duidelijk wie de fotograaf is! Groetjes

Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb