Afrika i pabaiga.

Africa
December 18th 2010
Published: December 29th 2010

Viskas, baigesi Afrika, dabar laukia salynai – Seiseliai, Madagaskaras ir t.t, judam link Indijos. Afrika man patiko, ji visokia. Afrikos vidurys – Gana, Gambija tikrai labai skurdzios, o va Pietu Afrika tai dvelkia civilizacija, cia ir pedkelniu nusipirkti radau, cia ir uz rankos niekas negriebia, nestebi taves kaip egzotikos. Keiptaunas tikrai labai grazus, cia dar noreciau sugrizti, viskas vienoje vietojePietu Afrikoje, Ricards Bay buvom Safari ekskursijoje su igula. Tiesa, oras pasitaike labai prastas, nuo ryto lijo, o as ir ekskursija nelabai buvau suzaveta, man didesni ispudi paliko ekskursija su keleiviais, kai matem delfinus, ruonius, pelikanu kolonijas ir pan. Ruoniai labai drasus, lipo i laiva vienas po kito, leidosi glostomi, gaila, bet fotoaparatas nusedo, tai negalejau iamzinti delfinu ir tokios didziules zuvies "Sun fish", bet tai, ka maciau, isliks amziams. O Safaris: raganosiai, zirafos, bembiai, juodieji sernai. Na taip, niekad nezinai, ka pamatysi ir niekas tau negarantuoja, vazineji po tas dziungles itempes ausis ir akis, ir ieskai ko nors. Nors realybeje duobeje besikapstanti raganosi pamatyti is tiesu idomu. Daug ko nemateme, nes bjaurus oras pasitaike - lijo, tai zvereliai susislapste.

30th December 2010

Su sventemis
Laba, Agnuze, su praejusiomis ir ateinanciomis sventemis. Lai visos tavo svajones pildosi! Smagu matyti tavo vojazus + ispudziu per akis. Atrodai puikia, kaip matau, adaptavaisi prie darbo kruvio. Tikiuosi tikrai nesigaili del savo sprendimo. Tieg gyvenime vargu bau, ar butu galimybe pamatyti ir patirti. Kaip tavo asmeninis gyvenimas klostosi. Kokios pazintys, kokios draugystes_

Tot: 0.284s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0507s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb