Indijos vandenyno salynai

Oceans and Seas » Indian
December 29th 2010
Published: December 29th 2010EDIT THIS ENTRY

Afrika baigesi, prasidejo salynai. Pirma stotele – Madagaskaras. Galimybes islipti i kranta neturejau, nes nebuvo laiko, labai trumpai uoste pabuvom ir isplaukem toliau. Bet pirmas ispudis tai buvo – wau. Kai uzlipau ant atviro denio apsidairyti aplinkui tai nustebau. Kadangi i pati uosta iplaukti negalejome, tai inkara ismetem salia uosto, o norint islipti i kranta, vis kartas nuo karto plukdydavo nedidelis musu laivelis. Vos tik mes sustojom, pradejo rinktis vietiniai, vienas po kito su tokiom idomiom valtim pilnom bananu, ranku darbo suvenyru, prie musu slinko juodukai. Kai pazvelgiau zemyn nuo atviro denio, visi kaip isproteje eme saukti „money money money” (pinigai, pinigai, pinigai). O musu laivelis, kuris kele i kranta, buvo apsuptas tu isprotejusiu vietiniu, visi bruko savo suvenyrus ir prase pinigu.
Kita stotele arciau civilizacijos – Mauricijaus sala. Cia viskas normaliau. Civilizuoti zmones. Cia ir Kucias praleidome. Dar kelios dienos Seiseliu salose. Salos nedideles, bent jau kuriose mes buvom sustoje ir labai jaukios. O papludimiai pritrenkiantys, zydras svarus vanduo, bet galiu pasakyti – Indijos vandenynas surus kaip reikalas. Vietiniai bariukai prie papludimio labai jaukus, sviezia zuvis, ka tik nuskinti vaisiai, kurie ne is tolo neprilygsta maxima prekems. Tik pradejusi savo kelione aplink pasauli suzinojau, kad vaisiaus mango rusiu yra ne viena ir visu skonis bei isvaizda skiriasi. Beje, patys skaniausiai ananasai – Pietu Afrikoje. :) Seiseliu saloje issinuomavom dviracius ir apvaziavom sala, issimaudem graziausiam papludimy, diena praleidom super! Nuotaikos nesugadino ir faktas, kad akinius nuo saules palikau viename is Seiseliu salos papludimiu.Jei klausysim prietaru, tai ten dar tureciau sugrizti, kas zino.. :)

Mes irgi pasipuosem Kaledoms :)
Seiseliai - Indijos vandenynasSeiseliai - Indijos vandenynas
Seiseliai - Indijos vandenynas

Taip as leidziu paskutinias siu metu ziemos dienas

Tot: 0.162s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 54; dbt: 0.0303s; 54; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.4mb