Nog meer foto´s

February 8th 2006
Published: February 8th 2006

op schipholop schipholop schiphol

wachten op t vliegtuig
Ik stuur zoveel mogelijk foto´s dit keer, want mijn geheugenkaart is al bijna vol geloof ik. Ja, of Sher, kan je dan alles ff opslaan op de pc thuis, strax haalt iemand t van de site en weg zijn alle foto´s ofzo.

Ik heb hier niet alles op staan, want uploaden duurt te lang. Heb er wat meer staan op

Van afgelopen weekend staan er nog foto´s op de site van een vriend van ons, en die site is:
www.camilocepeda.com/coppermine

Rob en Rafiek hebben ook alle foto´s dus jullie zien vast alles wel. Volgende keer ga ik meer uploaden.

Ik had gister trouwens mijn eerste les, was wel grappig, verstond er natuurlijk NIETS van. Moesten we ons voorstellen en een verhaal vertellen enzo. De tweede les viel uit, want die leraar kwam niet opdagen. Toen ging het zooitje ongeregeld maar naar huis. Volgende keer meer update. Gotta go wash clothsss

Kusjesss

wachten in lisabonwachten in lisabon
wachten in lisabon

bij de McDonalds
In lisabonIn lisabon
In lisabon

in Lisabon
in het hotelin het hotel
in het hotel

tijdens ontbijt bij t zwembad
OntbijtOntbijt

me and rishme and rish
me and rish

uitzichtuitzicht
uitzicht

het uitzicht van het huis dat we eigenlijk zouden nemen
zwembad op de 12e etagezwembad op de 12e etage
zwembad op de 12e etage

ons zwembadje met uitzicht en al
Capoeira op UnicapCapoeira op Unicap
Capoeira op Unicap

Capoeria op Unicap
zelfgemaakt nasizelfgemaakt nasi
zelfgemaakt nasi

Nasi eten, eerste keer gekookt hierzo. Gedenkwaardig moment!
Ricardo BrennanRicardo Brennan
Ricardo Brennan

met Cristiane, Berna en Rish. Historische dingen van de tijd dat er Nl-ers in Recife waren.
Ricardo BrennanRicardo Brennan
Ricardo Brennan

group picture

8th February 2006

opgeslagen
Hoi kindje. Ik dacht al hoe is het gegaan 1e schooldag. gezellig dus.. En wat een leuke foto's. Je bent lerkker bruin geworden.. En hele mooie plekken. geweldig en die schaafijs hmmhmmmm geniet er lekker van... doeg gr mama en sher, nani, aartie, anna enz doeg

Tot: 0.13s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.0913s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb