Nog niet echt bruin geworden

Brazil's flag
South America » Brazil » Pernambuco » Recife
January 28th 2006
Published: January 28th 2006

Hey allemaal!!

Ik woon al sinds dinsdag dus in mijn huissie hiero. Heb de postcode niet bij me, ik geef t wel de volgende keer aan jullie. Is iets met Fernado Vieira ofzo. Ben nu in de Shopping Boa Vista jullie aan het mailen. Het is echt veel te warm buiten. En helaas ben ik nog steeds niet echt bruin geworden...nog niet genoeg vin ik. De rest al wel 😞
Gister waren we naar een Cubaans tentje geweest waar ze Salsa en Merengue draaiden, geen bachata helaas. Het was heel gezellig maar errug druk. We gaan zo ff kleren (proberen) te wassen. Geen idee hoe dat moet, mama hellluupp!!! Daarna gaan we koken, en naar een vriend van ons om daar nog een keer te eten, daarna DANSENNN
Gelukkig hebben we een schoonmaakster, die ons helpt met alles. De mensen in het gebouw zijn echt aardig en praten alleen portugees, dat is maar goed ook aangezien we anders alleen engels gaan praten met iedereen. Onze tv is stuk sinds gister. Was super grappig toen we dat duidelijk moesten maken in het portugees. De douche werkte ook niet helemaal goed en nog een paar dingen. Gelukkig krijgen we bij deze douche geen elektrische shock als in het hotel.
Ik heb inmiddels mijn vakken gekozen voor school (jaja, dat moet ook nog) en ik begin 6 feb op school. K kwam in de bus laatst nog iemand tegen waar ik mee in de klas ga zitten. Die gast gelijk praten toen ie doorhad dat we buitenlands waren. Ik ben nog steeds verbaasd over hoe aardig iedereen hier is, kunnen we in NL nog wat van leren!! Nou ik ga er weer vandoor... Ik mis jullie wel een beetje hoor!! Jullie mij ook? :P

29th January 2006

warm en bruin
Hoi, leuk te horen dat het goed gaat. Je mist de kou hier -8 graden.. We zijn helemaal verkleumd.. Dus geniet lekker nog van de zon. Je hebt nog een aantal maanden dus.. Wat grappig om te horen dat je iemand tegen kwam in de bus. En dat je gelijk op viel (als buitenlands zijnde, terwijl je gewoon een bruin kleurtje al heb). Dikke groetjes van moms doeg doeg
29th January 2006

Je mousi mist je....
Hey nellie, ik vind het heel leuk dat je me mailt enzo, echt grappig die tories van je. Ben blij dat je het wel naar je zin hebt. Veel plezier zou ik zeggen...en tot mails.
30th January 2006

Superrrrrrr!
Tanella!!O my god,wat tof allemaal!Je huisje zo dichtbij het strand,elke keer uitgaan!Zo tof!Je moet ook wel een paar foto's sturen hoor!Kun je ons allemaal extra jaloers maken;-)Ik spreek je gauw!Kissie War

Tot: 0.047s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1014.1kb