Koh Chang - "pose-familien" nyder livet

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Chang
January 28th 2009
Published: January 28th 2009

Saa er vi landet paa Koh Chang. Bor et super-hyggeligt sted. 20m til svimming pool'en og 75m til stranden. Fantastisk stor og ny bungalow. 30 grader, delvist overskyet, men det goer knap saa meget - nok kun en fordel med vores vinterblege kroppe. Boernene synes allerede at ha' tilpasset sig den nye tilvaerelse. Aftensmaden vaekker ikke den stoerste begejstring, men de faar vel laert at spise andet end pasta. Ellers laerer de nok at goere morgenmaden til hovbedmaaltidet (chokopops, pandekager og frisk frugt!)

Ankom vel til Thailand. Boernene var rigtigt soede under flyveturen. Problemerne startede foerst da vi landede. Ingen bagage. Een rygsaek var ikke kommet med flyet, men resten? I stedet for at tilbringe foerste dag ved hotels pool maette vi bruge et par timer i et shoppingcenter. Fik koebt lidt toej til hver os, hvilket holdt haardt. Det meste af boernetoejet var skrigende lyseroedt. Fik dog koebt noget OK. Maette selv ty til en kjole til 700kr, som jeg regnede med at jeg nok kun ville faa paa en dag. Nu er den allerede i brug dag 2 (uden vask!).

I gaar floej vi som posedamer til Koh Chang. Vi havde koebt en del, men havde ikke lige taenkt paa at koebe en taske til at have det!!! Det gik og egenligt er det jo let at rejse, saa ikke man har saa meget at slaebe paa (*smil*). En rygseak er dukket op i Thailand nu, og vi venter at se den senere i dag. Det er dog desvaerre ikke den vigtigste. Hele "husapoteket, diverse boeger, DVD-afspiller, opladere, Annas skoleting og hundesnorene ikke at forglemme! mangler fortsat. Carsten er nervoes for at vi aldrig ser det og skal have en masse boevl med at faa nye malariapiller osv. Jeg tror dog at det dukker op paa et tidspunkt, ellers er vi i Hong KOng i midten af marts!!! og der kan vi vel faa alt.

Drager i overmorgen nogle dage til en lille oe et par timer herfra. Der skulle vaere ret uspoleret. Det ser vi frem til, selvom der ogsaa er super dejligt her.

Mange ferie-hilsner

Fam.Brendstrup

31st January 2009

Dejligt!
Ærgerligt med bagagen på den anden side får I lettere ved at lægge den danske hverdag bag Jer i lokalt tøj og uden noget at slæbe på :-) Super hyggeligt at læse om hvordan det går Jer. Kram, Sander, Tobias, Ina, Pia & Morten

Tot: 0.083s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 56; dbt: 0.0505s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb