Cirkus Brendstrup's Guestbook

31st March 2013

Paaskehilsen
Kaere alle 5. Tusind tak for jeres brevhilsen med snailmail det luner her i sneen. Paasken i Danmark er for første gang i mange aar med sne og frost dog solskin men det er polar tøjet der dækker kroppen. Vi har været på Fyn og hygget med Uffe, Chris og familie. Baade Cathrine, Robin og Daníel var med og vi har spist, drukket, gået ture og bowlet det var dejligt afslappende. Vi habré at I har det superfedt stadigvæk (det ser det ud til:)) Tusind paaskekram Familien Frederiksberg
26th February 2013

Håber I nyder det
Kære Alle fire.. Hvor er dejligt at læse jeres rejsebeskrivelse... lyder allerede som en fantastisk tur. Det er også sjovt med Anna´s fine billed indslag på instagram.. Vi er lige komme hjem fra nogel gode dage i London, med div. turist seværdigheder og championsleage kamp mellem Arsenal og Bayern.. Var er stor oplevelse... Mads ville som den eneste der ikke er bange for højder gerne op i London eye,.. og Jeg tog så med så han fik oplevelsen ( hvilket var ret fedt ), og vi lod pænt JH blive nede.. Det kunne være blevet grimt tror jeg hvis han havde forsøgt sig :-) Ellers er her stadig vinter med sne og kulde i DK. Så de lækre sommerbilleder i ligger ind, gør os helt misundelige.. Vi sender Mads 14 dage til USA på fredag, han glæder sig helt vilt til at komme derover og spille fodbold og få en masse fede oplevelser.. Håber, I får en fantastisk tur fortsat.. Pas godt på hinanden Kram fra os alle i Viby..
27th July 2011

Til Ingrid
Hej Ingrid Magne TAK for din hilsen. Vi er nu kommet til GILI AIR (GILI LufT.) Hvor vi har fået en meget fancy bungalow (Et lille hus.) Vi har set en masse stå og rense fisk Bl.A. svær fisk som man kan købe og få grillet til aftensmad. Her er intet og lave bort set fra at finde muslingeskaller, bade og snorkle. Jeg drikker en masse limejuice og spiser vafler til morgenmad!!!Vi ved nu hvordan man laver limejuice. KH Anna PS:A+I=BEST FRIEND!!!!!!!!!!!!!!!
24th July 2011

Hilsen til Anna.
Hej Anna. Hermed en lille sommerhilsen fra mig. Jeg følger med i jeres tur, det ser rigtigt spændende og flot ud. Jeg ønsker mig også at prøve at svømme med delfiner en gang. Vi er lige kommet hjem fra to ugers ferie i Italien. Det har været super dejligt med masser svømning og sol. Der er koldt og regn i Danmark for øjeblikket. Jeg glæder mig meget til at se dig igen. Håber du har det godt. Hils din familie. Mange kærlige hilsner fra Ingrid.
29th June 2011

Rigtig god ferie
Er slet ikke midsundelig. Nyder den "eksotiske" have på Frederiksberg på Johns nye terrasse , under en parasol, med fødderne i vand og lidt læsestof. Dejligt at det lykkedes med blog´en. Jeg synes ikke der er mange billeder af de fantastiske forældre? :)Knus Helle
16th May 2009

Jeg ved godt I er hjemme
Jeg/vi har bare nydt jeres rejse fortælling og det ved I. Synes også at det er dejligt I er hjemme og vil gerne lave grill aftale når det danske vejr giver lov . Velkommen hjem. Knus helle og familie
17th March 2009

Hej med jer!!!
Hej med jer alle sammen. Jeg har lige tilbragt de sidste to timer med at laese alle jeres tekster og at kigge paa alle de skoenne billeder!!! Man kan godt se, at I nyder oplevelsen, det er bare for maerkligt at se de "smaa" boern ride paa elefanter og lignende!!! Det er dog ikke saa laenge siden de sov i deres smaa barnevogne til middag, ikke ogsaa :D??!! Naa, men jeg skal da i hvert fald se alle de billeder (altsaa dem, der ikke blev oedelagt af det onde kamera ;-)) en dag, naar i er tilbage i DK!!! Kan I give boornene en rigitg stor krammer af mig? Og jeg oonsker jer en rigtig god tur for resten, men det er jeg ikke bange for, I vil have det dejligt og sjovt sammen!!! Mange kaerlige hilsner fra mig. Ose
12th March 2009

Rejseblog
Super dejligt at høre Jeres rejsebeskrivelser og se billeder...synes nu mest at Hanne er fotografen!! :-) Skal hilse mange gange fra Reno, Ofelia og Casper (det nye medlem i familien!!). Kh Christa
1st March 2009

Hej Familien "Afslappet"
Det er bare fantastisk at hoere og se hvor dejligt I har det. Har I spekuleret paa hvordan I skal komme tilbage til den daglige trummerum igen? Vi saetter stor pris på jeres dagbog - nyder rejsen sammen med jer Mange knus fra Frederiksberg Helle og co.
26th February 2009

Tak for opdateringerne, vi venter spændt og en anelse misundelige på beretninger om den videre færd. Fam. Andersen
11th February 2009

Dejligt at se så glade unger :-)
Kære Cirkus direktør, Klovn, domptør, cirkus prinsesse osv. i cirkus Brendstrup (herligt navn) - Jeg blev rigtig glad for at se billedet af ungerne....Det ser ud som om at alt går vel- håber at I nyder det hele :-) KH Karen Marie
31st January 2009

Dejligt!
Ærgerligt med bagagen på den anden side får I lettere ved at lægge den danske hverdag bag Jer i lokalt tøj og uden noget at slæbe på :-) Super hyggeligt at læse om hvordan det går Jer. Kram, Sander, Tobias, Ina, Pia & Morten
21st January 2009

God tur
Vi glæder os til at følge jeres tur. God tur Marie, Mads, Klaus og Ane

Tot: 0.077s; Tpl: 0.004s; cc: 11; qc: 40; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb