Dogs of South America

South America
November 13th 2008
Published: November 13th 2008

Det var noe helt spesielt med hundene i Sør Amerika, de var gjerne veldig stolte og fornøyde. Derfor begynte vi å ta bilder for å lage en hundekavalkade, og dette vil oppsummere vårt opphold i Sør-Amerika.

Vi er nå kommet til Havanna og nyter Cuba (Libre). Og i dag har vi vært med huseieren på hundeutstilling....

14th November 2008

doggystyle?
ja.. nei... hva skal'n si!? Ser jo potensiale til en hærrrlig julegave i dette materialet. Er vel kanskje flere enn familiene Solli/ Solumsmoen som kan vente seg en frekk hundekalender under julebuska i år, eller hur?! Hvem vet? På den annen side; ingen visste hva hunden i basker ville, så da. God tur vider, og nyt innspurten. koz og klemz!
14th November 2008

GRATULERER!
Gratulerer så mye med gårsdagen Gyri!!!! Håper du fikk en bedre bursdagsmiddag enn marsvin.... Det ser ihvertfall ut som om dere har det bra og opplever mye! Men jeg ser en ting som blir verre og verre for hvert innlegg.... Sjegget til Arild! Ønsker du deg time hos barberer i julegave???? Skal hilse fra gamlingan å gratulere å. Marit.

Tot: 0.105s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0533s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb