En dag igjen

Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bergen
June 12th 2008
Published: June 12th 2008

Får vi plass?Får vi plass?Får vi plass?

Her er noe av det vi skal prøve å få ned i sekkene! P.S. ikke stolene [:)]

Den siste måneden har gått veldig fort!

Bilen ble heldigvis solgt - det var den siste av de store hinder vi følte vi måtte over. De siste dagene har vi flyttet og vasket ut av leiligheten. Vi har flyttet opp på Skinstø, til foreldrene til Jane, som for tiden er på sommerferie på Kypros. Her har vi tilgang til bil, noe som har vært svært nyttig nå de siste tiden før vi reiser.

Jane hadde sin siste arbeidsdag på tirsdag, Eirik har imorgen. Nå er det pakkingen av ryggsekkene som står for tur. Vi kan ikke forstå hvordan vi skal få alle sakene ned i to små 60 liters sekker. Blir nok en del ting vi må legge igjen hjemme (men hva?!).

Har møtt mange gode venner den siste tiden, både over et måltid god mat og over noen (ganske mange) glass med godt å drikke. Tusen takk alle sammen, kjekt og vite at det er noen her hjemme som tenker på oss.

Flyet til Madrid letter kl 0610 på lørdags morgen. Etter en mellomlanding i Oslo er vi fremme litt over 1200. Vi har bestilt overnatting på et hostell i Madrid, håper det er bra, selv om prisen tyder på noe annet. Det ligger ganske sentralt i den gamle delen av Madrid. 45 euro natten.

Vi skal prøve å oppdatere bloggen ofte når vi er ute og reiser. Blir svært glad for kommentarer og meldinger fra dere alle her hjemme!

12th June 2008

Reiser dere alt nå?
Pokker, tiden går jammen fort! Vi hadde jo tenkt å ta oss en tur før dere reiste. Ringte deg forresten i dag Jane, men kom til en annen hyggelig dame :-O Dere må ha en riktig god tur. PS: Tusen takk for fine bilder av Imre:-)
12th June 2008

Fulle sekker?
He he, liksom dere skal få plass til alt det der i sekkene deres! Godt det ikke er meg, å pakke lite og fornuftig er liksom ikke helt min stil :-) Uff, det er rart å tenke på at dere blir borte så lenge, men satser på at dere kommer hele hjem igjen om et år! Skal i alle fall følge nøye med på bloggen, så vennligst oppdatér ofte! Klem fra Elin
13th June 2008

Ha en riktig fin tur !
Husk varme klær, hue og votter. har hørt det er fryktelig kaldt der nede nå.... 60 litersekk? da får dere akkurat plass til en dun jakke i hver. Glem sekkene dere må huske de 5 pèene. Penger, pass, pilletter,plaster og prevansjon. Ha en knalltur er ikke reint lite missunelig... Morten
13th June 2008

God tur!
God tur! Håper dere får en kulinarisk og uforglemmelig tur!

Tot: 0.149s; Tpl: 0.017s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0925s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb