Afslapning i La Paz

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz
June 27th 2007
Published: August 7th 2007

I dag gik vi på museer og så gamle fotografier, masker og guld skatte som spanierne ikke havede fundet. Bagefter gik vi hen på Murillo pladsen og fodrede duer og så præsidentpalæet. Senere skulle vi lige en tur på marked igen. Trafikken i La Paz er kaotisk, og det er bilerne der har retten til vejen, så det er ikke særligt behageligt at skulle over de store gader. Ydermere er der en virkelig slem dieselos når busser og lastbiler skal op af de stejle gader.

I morgen og fredag skal vi til Titicaca søen, hvor vi skal bo på Soløen (Isla del Sol). Vi har hyret samme guide som vi var i Tivwanaku med.
Jeg har glemt at fortælle at min bagage dukkede op dagen efter vi ankom

29th June 2007

Tillykke!
Kære alle fire: Det er sørme spændende at følge Jeres tur, både i tekst og i billeder. Herhjemme fortsætter regnen nogle dage endnu. Forresten: tillykke med kobberbrylluppet - det må være lørdag hvis jeg regner rigtigt :-)) Kærlig hilsen - Lene og Erling.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb