Toimintaa riittaa...

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Bondi Beach
March 16th 2007
Published: March 16th 2007

Eilen herasin epatavallisen aikasin.. Viiden jalkeen pyorin ja hyorin sangyssa ku mielipuoli ja paatin viimein seiskan jalkeen nousta yloski. Sitte lahin kaveleen North Sydneyyn, missa mun "duuni" olisi. Kesti noin 2h kavella sinne. Naytti kartalta jotenki lyhyemmalta matkalta. hehe.. Anyways, matkalla menin Harbour Bridgen yli ja sain katsella aivan upeita maisemia Sydneyn oopperatalosta ja koko lahdesta, joka siina edessa oli. Kuvia en ottanu paristakaan syysta. Ensimmainen oli, et aurinko paisto aivan vaarasta suunnasta ja toinen, etten jaksanu kaivaa kameraa laukusta. Paatin omia ensimmaiset nahtavyydet itelleni 😊
Kavin siella sitten jutskaamassa Rydges hotellissa ja heilla oli niin hyva tyollisyystilanne, ettei mulle olis tosiaan ollu ku 5-10h viikossa. Han neuvoi muutaman paikan mista etsia ja jollen loyda mitaan, niin olen tervetullut sinne tekemaan irtotunteja. Paluumatkan tein junalla, enaa ei jaksanu kavella.
Tyota olisi Newcastlessa hostellissa. Kuulostaa houkuttelevalta.. Taytyy miettii, koska se olis sellanen turistibeachpaikka, jossa ei olis paljon muita ku backbakkareita. Joten hauskanpidolta ei vois valttyy siella 😉

Mentiin sitten hostel kavereiden kans kahden jalkeen Bondi rannalle. Ihan jeez paikka 😊 Paljon tilaa vaikka olikin paljon porukkaa. Kuvista nakyy, jos ne saan tanne laitettuu kuka meista kolmesta on Scandinaviasta, kuka on ollu jo 2kk Ausseissa ja kuka vaan on normaalisti vahan tummempi. Sam o Lontoosta ja Mehdi Pariisista.

Mehdi saapus aamulla vasta Sydneyyn, joten se oli vaha vasyny. Toisaalta taas Sam o lahos huomenna takasi kotiin, joten kaytiin vaha juhlistamas sen viimeisii iltoja ja mun ekoja. Mentiin sellaseen irkkupubiin missa sai 300g pihvin $5. Tuli hieman mieleen Ollis! Aivan samantyyppinen mesta. Sitten siel oli yks ihan hullu Englesmanni Andy Black, joka piti ylla sellast tunnelmaa, et on jonilla vahan tekemista viel niiden pubivisojen kanssa. Me jouduttiin jotenki kummasti Samin kanssa siihen visaan mukaan ja yhtakkia olikin tays meno paalla. Katutasossa oli sellanen tays ollismeininki brittilaiseen tapaan ja alakerrassa sitten ihq oikee disko.

Tapasin vissiin paluumatkalla ekoja oikeita ausseja. Niit o vaha vaikee naha, ku tuntuu et kaikki o turisteja taalla just having fun!

Anyways, tanaan olis tarkotus lahtee Manly Beachille. Kello 10 ja tama poika kay vaha laittaas jo nyt vaha aurinkorasvaa. Ainiin, En muuten palanu eilen!!!! Ihme on tapahtunut.

Jani

16th March 2007

Suojakerroin 25:)
Olipas kiva lukea sun touhuista.Ennenkaikkea yritin kuvitella livenä Harbour Bridgen ylityksen ja maisemat jotka sieltä aukes.Aika hyvin onnistuin siinä , kunnes mun mielikuvitusmaailma rikkoutui "can i borrow a copycard" hihkaisuun:(.En kuitenkaan tipahtanut kaiteen yli;). Kuulosti siltä että Jani on ottanut homman haltuun Ausseissa, hienoa. Onnea työmaan etsinnässä , kokemuksien ( ja rusketuksen) karttuessa siinä rinnalla:))) Häv fan Hei hetkeksi M
16th March 2007

Wow!
...mitä rantaleijonia ;) täytyy kyllä myöntää et on vähä sävyeroja mut sulla on melkeen vuosi aikaa saavuttaa sama tulos...tai sitte kunnon pealing. Onnistuhan se Hawaillakin...sort of. Hienolta näyttää...uskon kyllä et tuun viihtymään, vaik nyt siihen mennessä lämpötilat on päässy laskemaan. Kiva et oot löytäny kamuja :) Minns ti skådd et fö böuva! Ja har gårr dryft et te ;) Voin vaan kuvitella sun hämmentyneen katseen...hihi. No mut keep having fun!
19th March 2007

Ei kai voi muuta todeta, että fiksulta ja asialliselta näyttää, ekoja helikopterikuvia odotellassa... :D

Tot: 0.101s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0652s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb