Rapa Nui

South America
May 6th 2010
Published: May 6th 2010

Hola Todos, Hier alweer de volgende update van ons travelblog en dit keer kan je lezen over onze avonturen op Paaseiland, of Rapa Nui zoals ze het eiland zelf graag noemen. Op vakantie in de reis Alweer onze zoveelste vlucht ging dit keer vanaf de hoofdstad van Chili, Santiago. Een metropool met vele miljoenen inwoners. Het feest begon al in de 5 uur durende vlucht de oceaan over. Een keer een ... Read Full Entry

Photos are below

Gekke wolkformatiesGekke wolkformaties
Gekke wolkformaties

Zoek de kameel en de krokodil.. :)

Moai bij zonsondergang

Kriebels in mijn buik !
S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D !!!! Wat een bloedmooie foto ! Ik zou haast zeggen dat deze foto jullie hele verblijf op Rapa Nui in één beeld samenvat. Als een hele mooie droom. De kleur van de lucht is werkelijk superb ! De silhouetten schitterend ! Dit alles in een compositie die uitstekend werkt ! Helaas kan ik ( nog ) geen sterren geven. Zo snel dat wel kan krijgt deze het maximale aantal !
Sas en Roel

Plaatselijke Hells-Angels
Duidelijk DIKKE FUN ! Zo te zien hebben jullie helmen geleend van de plaatselijke Hells-Angels ;-)
Moai op het strand Anakena

Geknipt, uit of voor - een reisgids
Een plaatje dat geknipt is voor, of uit, een reisgids. Ook prima geschikt als foto-behang !
Splash!!

Dit is FUN !
Dit lijkt me echt Dikke FUN ! Onvoorstelbaar dat dit stuk gestolde lava nog niet is weg-gesleten door het voortdurende geweld van die golven. Super leuk detail de slippers op de voorgrond ! Aan de horizon kun je goed zien hoe Zuidelijk jullie daar zitten ten opzichte van de evenaar. ;-))) tip : als deze foto waterpas staat, komt hij nog sterker over dan hij nu al doet !
Schildpad in de haven

Pracht foto ! Hoe groot denken jullie dat deze schilpad ongeveer is ?
7th May 2010
Sas bij Moai in de steengroeve

Modigliaans aanblik
Fraaie foto met goede compositie ! Ook Modigliani zou van dit aanblik gesmuld hebben
Grote Moai

indrukwekkend gezicht
Wat een indrukwekkend gezicht ! Sterke compositie, die m.i. nóg iets sterker wordt als je er aan de bovenkant een heel klein randje van af zou snijden. ( op ongeveer 1/4 ~ 1/3 van de afstand tussen de bovenrand van de foto en de bovenkant van het hoofd . Zeker niet meer !)

Rapa Nui
Hey Guys :-) Bedankt voor opnieuw een meer dan verrukkelijk blog om te lezen en te bekijken ! Na het lezen over de jaarlijkse Stern-ei-zoek wedstrijd op Paaseiland, vraag ik mij af of daar wellicht de oorsprong ligt van 'ons' traditionele eieren zoeken tijdens de Paasdagen ...... ? Sterren kunnen we dan wel niet toekennen aan jullie foto's, maar als ik mij niet vergis, kan nu wel iedereen een commentaar schrijven bij elke foto. Als je namelijk met de muis op één van de kleine foto's klikt, opent er een nieuw scherm met de foto in groter formaat, met daaronder de mogelijkheid er een commentaar bij te schrijven. Van die mogelijkheid ga ik zeker gebruik maken. en ik hoop velen met mij ! Dikke Hugs en vette Knufsels ! -Frans

dieren
holla, Leuken blog met weer erg mooie foto's en dan voral de dieren vindt ik erg leuk:-). adiós! ylva
Gekke wolkformaties

kameel en krokodil
Echt leuk bedacht!!!
Koraal

prachtig
8th May 2010

SUPER!!!!
Ha Sas en Roel, Wat een heerlijk verhaal weer, het is net aardrijkskundeles!!!! Ik wist ook niet dat er zoveel beelden op paaseiland zijn. Schitterende fotoos! Dat nieuwe vriendje heeft wel wat weg van Spetter. Lekker stoer die quad! Liefs, Nell
8th May 2010

hoe groot?
Volgens mij was deze minimaal 1,2 tot 1,4 meter lang. Het is moeilijk inschatten in het water. Het was in ieder geval indrukwekkend om die beesten te zien.
15th May 2010

Super
Ooooh heerlijk zo een verhaal ben ook weer even mee geweest op vakantie ;) Mooie foto's zeg!!!! Echt geweldig elke keer om te zien! Vele dikke knuffels!! kusjes ons

Tot: 0.123s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 72; dbt: 0.0726s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb