Splash!!

Als je goed kijkt zie je Roeland weggedoken voor de muur staan.
Rapa Nui

May 6th 2010
Hola Todos, Hier alweer de volgende update van ons travelblog en dit keer kan je lezen over onze avonturen op Paaseiland, of Rapa Nui zoals ze het eiland zelf graag noemen. Op vakantie in de reis Alweer onze zoveelste vlucht ging dit keer vanaf de hoofdstad van Chili, Santiago. Een metropool met vele miljoenen inwoners. Het feest begon al in de 5 uur durende vlucht de oceaan over ... read more
6th May 2010

Dit is FUN !
Dit lijkt me echt Dikke FUN ! Onvoorstelbaar dat dit stuk gestolde lava nog niet is weg-gesleten door het voortdurende geweld van die golven. Super leuk detail de slippers op de voorgrond ! Aan de horizon kun je goed zien hoe Zuidelijk jullie daar zitten ten opzichte van de evenaar. ;-))) tip : als deze foto waterpas staat, komt hij nog sterker over dan hij nu al doet !

Tot: 0.1s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb