LİMA'DAYIZ...


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru » Lima » Lima » Lima
February 13th 2018
Published: April 27th 2018
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

QUITO-LİMA


GÜN 12 13 ŞUBAT SALI:

Ne yaparsam yapayım ,saat 07:00 de ayaktaydım.

Vakit geçsin diye bir film seyrettim.

Son toparlanmadan sonra, Santa Domingo ‘dan C4’e binip otobüs garajının bulunduğu Quitumbe’ye gitmeyi planlıyoruz .

Dersimizi de çalıştık ya..Otobüse bindiğimde, aksi istikamete gittiğimi hayretle müşahade ettim.

Zaten Kolon durağında indirdiler… bu aracın son durağı burası imiş..

Colombiya’daki toplu taşıma araçlarının içindeki ekranlarda gelecek durak belirtiliyordu.

Burada böyle bir şans yok… iş sizin dikkatinize ve fotografik hafızanıza kalmış..

Bir hayli karışıklık sonunda, C4 gerisin geriye bindiğim Santa Domingo durağına döndü …çok şükür bu kez gidiş yönümüz doğru…

Quitumbe de (Quitumbe ana terminal ) az bekleyerek, havalı minibüsüme kuruldum..

Bu yol için toplam 2 dolar 25 cent harcandı.Mazallah taksiye binsen en aşağı 60-80 USD ödersin…

Alanda işlerim rahat geçti ve rahat bir yolculuktan sonra, Lima nın "Jorge Chavez" havaalanına indik.

İşlemlerim çabuk bitti.

Bana bir şey sormadılar ama etraftakilere çok soruyorlar ve uzun sürüyor..

Artık Peru’dayız…

Gelmeden önce, otel ile anlaştım… bir taksici yollayacaklar..

Kapıda, taksiciler, köpekbalığı dalışları ile daireyi küçültüyorlar.

Son anda benim taksici geldi..

Rahatladım doğrusu.

Taksicinin adı Gabriel ..

Lima’da şehre toplu taşıma yok... zaten tavsiye de etmiyorlar..

Bir sürü karanlık yola girdik çıktık ..

Otele yakın bir yerde şöför bir parka girdi "buraya kadar" dedi ... anlamadım...otel yakınmış kapısına kadar gidemiyormuş ...

Var bir mandepsi ama üstelemedim...


yürüyerek otele geldim.

Odam boğucu ve penceresi sakat ..Duşumu yapıp yattım..

Günün görseli altta:






Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.418s; Tpl: 0.015s; cc: 8; qc: 43; dbt: 0.1892s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb