126, 127 diena. Sugedes fotoaparatas ir kelionė į Colca kanjoną

South America » Peru » Arequipa » Cabanaconde
April 11th 2013
Published: April 11th 2013

Iš ryto papusryčiajam ir vėl važiuojam į miestą. Pirmiausia su Alexu einam iki kažkokios įstaigos senamiestyje, panašu lyg ir į banką. Čia jis trumpai susitikti su kažkokia drauge. Bankas įsikūręs vienoje iš senamiesčio gatvelių, bet įdomiausia, kad skirtingi banko padaliniai įsikūrę skirtinguose pastatuose, bet tame pačiame skersgatvyje. Prieš kelias dienas, dar prie Titikakos, kažkas atsitiko mano fotikui, nebefotkina. Tad po to keliaujam iki panasonic atstovybės, kur taisoma turbūt daugiausiai garantinė įranga. Bet priima ir mano fotiką, tikiuosi sutaisys ir būtų gerai, kad brangiai nekainuotų. Taigi paliekam fotiką ir keliaujam namo, prieš tai užsukę į parduotuvę apsipirkti. Šiandien Maysa pažadėjo gaminti pietus, aš pažadėjau būti jos asistentu. Pietums salotos, bei troškinys su bulvėm fri. Papietaujam tikrai skaniai. Pavakarę, kad nesėdėti namie vėl su Maysa važiuojam į miesto centrą. Po truputį sutemsta, tad pasigrožim vakarėjančia Arequipa. Vakarienės užeina į vietinį kiniečių restoraną kur maistas pigus, bet neįpatingai skanus. Grįžtam namo su taksi, nes nesugebam rasti tinkamo mikriuko... čia kartais tai ne taip paprasta. Ryt planuojam porai dienų keliauti į giliausią pasaulyje kanjoną, tad reiks keltis anksti. Aleksas paskambina draugui iš kurio sužino, kad autobusas išvažiuoja 7 ryto.

Atsikeliam anksti, papusryčiaujam ir su mikriuku važiuojam iki autobusų stoties. Čia pasirodo nėra autobuso 7 valandą kaip tikėjomės ir panašu, kad artimiausias autobusas tik apie 3 val. dienos. Skambinam Aleksui, jis sako, kad turim eiti į kitą terminalą kuris yra visai čia pat, kitoj gatvės pusėj. Čia randam autobusą 8 val. tad viskas gerai. Autobusas kaip nekeista vėluoja apie pusvalandį, bet vistik atvažiuoja. Kelionė iki miestelio Chivay trunka apie 3 valandas, čia norim išlipti, bet vairuotojas sako, kad kanjonas toliau. Vėl skambinam Aleksui ir klausiam ar reikėjo išlipti Chivay. Sako, kad taip, bet galima važiuoti ir toliau. Betkuriuo atveju autobusas jau važiuoja, tad galvojam išlipti kondorų stebėjimo vietoj. Autobuse paklausiu dviejų amerikiečių kurie čia savanoriauja, kur ta kondorų stebėjimo vieta. Jie pasiūlo važiuoti iki paskutinio miesto iki kurio važiuoja autobusas, nes tokiu dienos metu greičiausiai kondorų nepamatysi, geriausia juos stebėti iš ryto. Taip ir padarom, atvažiuojam į Cobanaconde miestelį. Čia susirandam nebrangią nakvynę, nes kažkur eiti šiandien jau pervėlu. Užsukam į turistų informaciją, čia piktai atrodanti policininkė liepia nusipirkti bilietą kurio tikėjomės išvengti. Kaina apie 70 Lt. Maysai kiek pigiau, 40 Lt. nes ji čia skaitosi tik pusiau užsienietė. Miegoti einam gan anksti, nes ryt norim važiuoti iki kondorų stebėjimo vietos, o autobusas iš čia išvažiuoja apie 6 ryto.

Tot: 0.057s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0293s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb