125 diena. Arequipa

South America » Peru » Arequipa » Arequipa
April 10th 2013
Published: April 10th 2013

Autobusas gerokai patogesnis nei tie kuriais teko važinėti Bolivijoj, tad naktį visai padoriai pamiegam. Atvažiuojam į Arequipą apie 5 ryto. Čia turim susitikti su CSeriu Alex pas kurį ir turėtumėm apsistoti. Bet reikia palaukti iki 8 ryto, tada jam paskambinsim, taip buvom su juo sutarę. Terminalas veikia pilnu tempu, jame pilna žmonių, tad susirandam vietą atsisėsti, pažiūrim filmą. Aš dar nueini iki turistų inforacijos, truputi pasiklausinėti apie miestą, bei aplink esančius įdomius objektus. Moteriškė Info centre nustbina, pasakiusi, kad visai neseniai čia buvo užsukusi lietuvių pora, tiesa jie šiandien išvažiuoja iš miesto link Titikakos. Grįžtu pas Maysa, paskambinam Alexui ir jis už maždaug pusvalandžio jau čia. Sėdam visi į taksi ir važiuojam į jo namus. Alexas gyvena su mama nedideliam name kiek toliau nuo miesto centro. Po kelionės vistik jaučiamės šiek tiek pavargę. Alexo mama pagamina pusryčius, o po pusryčių prigulam šiek tiek nusnausti. Atsikėlę papietaujam ir važiuojam su mikriuku į miesto centrą. Beja mano fotikas vakar sugedo, tad reiks kažkur nešti jį pataisyti. Miesto centras be galo gražus, tikrai nesitikėjau kad čia bus taip švaru ir gražu. Arequipa vadinamas baltuoju miestu, nes senamiestyje dauguma nam pastatyti iš baltos spalvos uolienų. Senamiestis įrašytas į UNESCO paveldą ir tikrai ne bereikalo. Be to miestus dar papildomo žavesio suteikia aplink stūgsantys galinkgi ugnikalniai. Senamiestis visai nemažas, jame gausu nedidelių kiemų bei gatvelių kurios primena viduržemio jūros ar Ispanijos senamiesčius. Jei ne vietiniai žmonės, tikrai nepasakyčiau, kad esu pietų amerikoj. Taigi pavaikštinėjam po senamiestį, po to nueinam iki panoramos apžvelgti miestą, o grįždami sustojam pavalgyti užkandinėj. Čia u-sisakom neįprastą miksą, kurį sudaro kepintos žarnos, karvės širdis, bei skrandis. Žarnos man labai gero įspudžio nemalieka, skrandis visai valgomas, o širdis visai patiko. Pabandyt įdomu, bet antrą kart nežinau ar rinkčiausi šį patiekalą. Pavakarieniavę grįžtam į namus ir miegot.

Tot: 0.043s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0248s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb