157,158 diena. Žygio pabaiga.

Published: May 6th 2013

Per visą naktį taip normaliai ir neužmiegu, tad iš ryto atsikeliu labiau pavarges nei prieš eidamas gult. Naktį daug lijo ir net iš ryto dangus apsiniaukęs, kas čia tikrai neįprasta. Šiandien laukia maždaug 15 km pasivaikščiojmas. Pirmi 5 km į kalną, kur pasieksim akščiausią žygio tašką 4750m virš jūros lygio. O po to 10 km ėjimo žemyn. Kol papusryčiaujam iš už debesų pradeda lysti saulė ir po truputį pradeda matytis kalnų viršūnės, tos pačios kur vakar atėmė žadą. Pirmus 5 km į kalną įveikiu gan greitai, užtrunku apie 2 val. ir iš kompanijos čia atsiduriu pirmas. Oras visai pasitaisė, debesys išsisklaidė, o snieguotos viršūnės visai čia pat. Čia prasėdžiu apie 2 valandas besimėgaudamas fantastišku vaizdu ir puikiu oru. Virš galvos kelis ratus apsuka didžiulis kondoras. Kelionė žemyn šiek tiek prailgsta, nes gražiausi kalnai jau už nugaros ir snieguotų viršūnių nebematyti. Pusiaukelėje vėl dangų užtraukia debesys ir pradeda linoti. Neskubėdami stovyklavietę pasiekiam apie 4 valandą, o stovyklavietė šiandien prie pat išėjimo iš parko. Čia aukštis tik apie 3700 m, tad šilčiau nei vakar, bet lijant lietui vistiek vėsoka. Pavakarieniavęs einu miegot, šį kart pavyksta užmigti.

Keliamės taip pat anksti kaip ir ankstesnėm dienom, nors ir skubėti nėra kur. Šiandien vos 7km iki miestelio kur mūsų jau laukia autobusas. Tad papusryčiavę keliaujam iki autobuso, čia kiek ilgiau užtrunkam nes vienas izraelietis kažkur pamiršo savo fotoaparatą. Jis greit nubėga jo paieškoti, bet taip ir neranda. Iš čia prasideda 5 val kelionė iki Huaraz. Bent jau pirmoj atkarpoj daug gražių vaizdų, nes važiuojam per kalnus. Pakeliui sustojam nedidelėje apžvalgos aikštelėje iš kur galima matyti aukščiausią Peru kalną bei kelis kalnų ežeriukus. Parvažiaves į miestą iškart nusiperku ekskursiją ryt dienai į laguna 69, kurią labai rekomendavo aplankyti keli žygyje sutikti draugai. Prieš eidamas į hostelį sustoju kavinėje pavakarieniauti, o hostelyje pagaliau išsiprausiu po karštu dušu, kiek pasėdžiu prie kompo ir einu miegot, mat ryt vėl keltis reiks labai anksti.

Tot: 0.131s; Tpl: 0.013s; cc: 14; qc: 22; dbt: 0.1001s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb