159 diena. Laguna 69

Published: May 7th 2013

Atsikeliu vėl anksti, apie 5.30 ir palikęs didžiąją kuprinę saugykloje (tiksliau skalbykloje) einu iki mikriuko. Vėl 3 valandų kelionė iki žygio pradžios. Važiuojam tuo pačiu keliu kaip ir vakar ir mus paleidžia netoli tos vietos kur vakar buvom sustoję apžvalgos aikštelėje. Nuo čia iki lagunos keliauju apie 2,5 val. į kalną. Vaizdai panašūs į tuos kurios mačiau ankstesniame žygyje, tad tikrai visai smagu eiti, be to oras tikrai puikus. Kai iš už kalvos pradeda matytis ežeriukas, suprantu kodėl visi apie šią vietą tiek kalba. Tokio mėlyno vandens nesu gyvenime mates !! Tikrai nereali vieta ir visi vos pasiekę šį mėlyn ežeriuką negali juo atsigrožėti. Čia atėję amerikiečių kompanija nutarai išsimaudyti lediniame ežero vandenyje. Aš kiek padvejojęs irgi įšoku į vandenį. Bet neivienas ilgiau minutės neišbūna, nes vanduo čia tikrai nedinis... į ežerą vanduo atbėga visai nuo čia pat pat esančių snieguotų kalnų. Vistik aukštis čia 4600m. Bet saulė labai kaitri, tad išlipus iš vandens nėra labai šalta. Čia praleidžiu apie 3 valandas. Po to keliauj žemyn iki mikriuko ir vėl 3 valandų kelionė atgal į Huaraz. Vos parėjus iki mikriuko pradeda lengvai linoti, bet tik pradėjus važiuoti, lengvas lietus išauga į liūtį su žaibais ir stipriu vėju. Tik atvažiavęs į Huaraz iškart apeinu visas autobusų kompanijas kur surandu pigiausią autobusą važiuojantį į miestą Trujillo. Laiko iki autobuso nedaug, ta greit kavinėj pavalgau, pasiimu kuprinę iš hostelio ir einu į autobusą. Laukia kelionė per naktį.

Tot: 0.13s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 61; dbt: 0.0927s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb