Op een onbewoond eiland

South America » Brazil » Pernambuco » Recife
February 6th 2006
Published: February 20th 2006

Hallo allemaaalll!!

Ik was dus dit weekend naar Tamandaré met een stelletje mensen, die mensen sporen echt niet. Heeele gezellig boel daarzo. Maar ze kunnen zuipen, niet normaal. Om 9 uur in de ochtend was iedereen al volop aan de bier. Ja, is normaal hier. We vertrokken vrijdag avond om 10 uur uit Boa viagem met een auto en een busje, ongeveer 23 man geloof ik. Ken nog steeds niet alle namen van ze. Waren mensen uit Nl dus, brazil, Spanje, Portugal, Senegal, Frankrijk en ook nog een Indier. En iedereen kon vloeiend portugees. Echt grappig. Om half 12 ofzo kwamen we daar aan. Het huis was net aan het strand en ff spullen gedumpt en gelijk t strand op in t pikke donker. Het was toen al geweldig mooi. Miljoenen sterren zag je. Was echt romantisch. Aantal mensen gingen toen al zwemmen in t donker en al. want het water was super warm. de rest stond te praten enzo. De helft ging niet slapen en bleef wakker om de sunrise te zien. Wij waren doodop dus gingen om half 5 ff pitten. Toen volgende dag zou je denken dat ze een kater hadden...nee hoor. Gewoon door feesten. Toen lekker op t strand gelegen, gezwommen enzo. Het water is er doorzichtig/blauw. Echt mooooooiiii. Daarna ff gebakken vis gegeten, kokos erbij, ijsje erbij. Toen weer feesten in huis. Zo ging het weekend snel voorbij en was t zondag. Toen gingen we al vroeg met een bootje naar een onbewoond eiland. Jaja, een echt onbewoond eiland met 1 palmboom in t midden. We moesten half de zee in, toen met een vlotje naar de boot, een half uurtje. Echt leuk was dat. Sommigen konden de bootreis niet aan helaas. Echt super leuk weekend gehad.

De mensen van Unicap moesten vandaag al om 7 uur naar school. Ik moet morgenavond pas, want k ben elke maandag vrij en ga in de avond naar school. I have to go now....we hebben een diner met de nederlandse ambassadeur ergens in een hotel in boa viagem. Spreek jullie snel!!1

Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 30; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb