96diena. Pantanal.

South America » Brazil » Pantanal
March 8th 2013
Published: March 8th 2013

Po nakties rūbai kuriuos vakar išsiskalbiau nė kiek nepradžiūvę, bet tikiuosi, kad iki 12 val. aukščiau pakilus saulei jie bent kiek pradžius, kad nereiktų šlapių dėtis į kuprinę. Sočiai papusryčiauju, po to perdžiaunu rūbus kur daugiau saulės. Diena karšta, tad maždaug per 2 val. visi rūbai spėja išdžiūti. Susikraunu daigtus ir keliauju į autobusų stotį iš kur turėčiau pradėti savo turą. Ten man duoda autobuso bilietą ir sako, kad turiu dar apie 2 valandas važiuoti iki vietos iš kur pradėsiu ekskursiją. Taigi po 2 val. išlipu iš autobuso kur mane pasitinka vairuotojas su džipu. Tada dar apie pusvalandį laukiam kol atvažiuos kiti keleiviai. Tada visi susėdam ir važiuojam žvyrkeliu iki vietos kur apsistosim. Pakeliui sustojam kur pamatos įdomesnių žvėrių ar paukščių. Pirmiausiai pamatau Tukaną, po to dar kelis įdomius paukščius. Sustojam prie vienos kūdros kur šimtai, o gal ir keli tūkstančiai kaimanų (krokodilų rūšis). Pasifotkinam ir keliaujam toliau. Po gero pusvalandžio privažiuojam Paragvajaus upę, per kurią persikėlę apsistojam dideliam name. Čia sutinkam dar penkis žmones kurie čia jau pamatė viską ką turėjo pamatyti ir ryt jau važiuoja namo. Pavakarieniaujam ir su motorine valtim plaukiam į naktinę ekskursiją. Kelionė gan trumpa, trunka vos apie pusvalandį, bet pamatom kapibara (tai tarsi šuns dydžio jūrų kiaulytė). Po to vandenyje pamatom daugybę plaukiojančių kaimanų. Grįžtam po pasiplaukiojimo ir vakarą praleidžiam žaizdami kortom ir bendraudami.

Tot: 0.141s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 53; dbt: 0.0959s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb