95 diena. Corumba

South America » Brazil » Mato Grosso do Sul » Corumbá
March 7th 2013
Published: March 8th 2013

Šiandien jau išvažiuoju iš Bonito, autobusas 12 val. dienos. Rytą praleidžiu miestelyje, prie interneto, o prieš važiuojant pasigaminu valgyt. Pavalgyt nespėju, nes Williamas grįžta iš darbo, kad nuvežtų mane iki autobusų stoties ir laiko laukti neturi. Susidedu pasigamintus spagečius į dėžutę išsinešimui, suvalgysiu autobuse. Stotyje susitinku ir vokiečių porelę, jie šiandien irgi išvažiuoja, tiesa ne ten pat kur ir aš. Sulaukiu autobuso, kuris atvažiuoja šiek tiek pavėlavęs. Kelionė autobusu trunka 6 valandas, bet jos neprailgsta. Pakeliui pamatau kelis laukinius gyvūnus, elnią, skruzdėdą, bei termitų sukrautus piliakalnius. Atvažiuojų į miestą pasienyje Corumba. Čia sutinku tą patį vyruką kuris padėjo susirasti transportą nukeliauti iki Bonito. Jis čia savo ofisėlyje pardavinėja įvairias keliones bei autobusų bilietus. Iš šiuo miesto taip pat galima vykti į kelias įdomias ekskursijas iš kurių žinomiausia "Pantanal". Tai kelių dienų ekskursija po aplink esančias upes ir pelkynus, ši vieta garsėja įvairių gyvūnų gausa. Šiek tiek pasiderėjęs nusiperku 3 dienų kelionę. Sumoku kiek mažiau nei 500 Lt. Maždaug tokią ribą buvau nusistatęs sau, kad galiu mokėti už šią ekskursiją. Ekskursijos pradžia ryt apie 1 val., tad už tą pačią kainą dar išsideru naktį su pusryčiais hostelyje. Hostelyje sutinku kompaniją iš izraelio kurie mane pavaišina vakariene. Prieš eidamas miegot dar išsiskalbiu beveik visus rūbus, nes nebeturiu ką apsirengti. Tiesa nežinau ar spės išdžiūti iki man iškeliaujant.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0455s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb