91 diena. Pasienis

March 2nd 2013
Published: March 2nd 2013

91 diena. Pasienis

Išlipu iš traukinio apie 7 ryto, iki pasienio apie 2 km, tad einu pėsčias. Pakeliui sustoju užkąsti, nes manau brazilijoj bus maistas bus brangesnis. Pasienyje mane pasitinka nemaža eilė žmonių, spėju teks laukti apie 3-4 valandas. Maždaug po 4 valandų gerokai greičiau nei vietiniai gaunu antspaudą į pasą ir keliauju toliau. Prieinu Brazilijos pasienį, net išsižioju.... šia maždaug 10 kart daugiau žmonių nei buvo Bolivijos pasienyje, o eilė tikrai nejuda nė kiek greičiau. Šiandien praeiti pasienį jokių šansų, juolab, kad jis ir dirba tik iki 6 vakaro, o jau 12 dienos, bet to prieš akis dar ir pietų pertrauka. Patikrinimo realiai nėra jokio ar gavai antspaudą ar ne, tad galvoju tiesiog eiti į braziliją, be antspaudo. Nueinu iki stotelės, čia sutinku vokiečių porelę kuriuos mačiau stovint eilėje prie Bolivijos pasienio. Sako, kad jiems prašokti eilė padėjo gidas kuris ėjo su turistų pasais ir paėmė jų pasus tuo pačiu. Tikrai pasisekė. Bet blogiausia, kad ne tik antspaudo reikia, bet ir papildomo lapelio kurį pametus gręsia nemaža bauda. Apsisuku ir einu atgal iki pasienio, gal ir man padės koks gidas. Priėjęs pasienį einu įeinu į pasų patikros postą iš kitos pusės, ten kur žmonės keliaujantys į Boliviją. Praeinu pro juos ir atsiduriu prie langelio kuris man reikalingas. Pasienietis pamatęs mane patikrina mano pasą praktiškai be eilės ir gan greitai gavęs antspaudą keliauju atgal į stotelę. Sulaukiu autobuso, už jį reik sumokėti 2,,25 realo, o aš kaiptik kaip suvenyrą turiu pasilikęs 3 realus nuo kelionės po Braziliją. Nuvažiuoju iki autobusų terminalo, ten sutinku tuos pačią vokiečių porelę. Pasirodo šiandien autobusų nėra, kitas autobusas į Bonito 7 valandą ryto. Betkuriuo atveju nei aš nie jie neturi nė vieno realo, o bilieto su kortele pirkti negalima. Vokiečia sakė, kad jiems taip ir nepavyko mieste rasti bankomato, kad galėtų išsiimti kiek nors pinigų. Vokiečiai prisiglaudę vienam ofise kuris parduoda bilietus į Bonito. Vienas iš pardavėjų duoda banko adresą kur turėtų pavykti išsiimti pinigų. Išsiiminėdami pinigus šiek tiek užtrunkam, taksistui atsibosta mūsų laukti, tad net nesulaukęs kol jam sumokėsim, jis išvažiuoja. Netrukus pasirodo vyrukas iš autobusų stoties kuris nurodė šį banką. Sako atsirado vienas vairuotojas iš Bonito kuris čia atvežė turistus ir dabar tuščia mašina važiuoja atgal. Už beveik tą pačią kaip autobuso kainą jis mus sutinka nuvežti iki Bonito. Geriau ir negali būti. Visi labai alkani, tad pakeliui dar sustojam kavinėj kur už maždaug 30 Lt. galima valgyti kiek telpa. Sotūs atvažiuojam į Bonito, mane paleidžia prie pat Williamo namų. Vakare susipažystam, pabendraujam ir laikas miegot, man tikrai ilga diena, o Williamas ryt anksti keliasi į darbą.

Tot: 0.049s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0229s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb