92 diena. Plaukiojimas su žuvim

South America » Brazil » Mato Grosso
March 4th 2013
Published: March 5th 2013

Williamas į darbą išeina apie 6.30 ryto, tad kai atsikeliu jo jis jau būna išėjęs. bet jis vakar minėjo, kad viena draugė turi ateitia šiandien sutvarkyti jo namų, mat ji jaučiasi skolinga jog Williamas padėjo jai kai ji sirgo. Tad ateina jie iš ryto kartu, apie 8.30. Aš tuo laiku jau atsikėlęs ir papusryčiavęs. Iš ryto apžiūriu miestelį, kuris visai nedidelis. Po pietų susitinku su vokiečių porele kurie jau turi nusipirkę ekskursiją paplaukioti upėje su akvalangu. Prie jų prisijungiu ir aš. Tai pati pigiausia tokio tipo ekskursija mieste, bet ir tai poros valandų pasiplaukiojimas kainuoja beveik 90 litų plius taksi, dar apie 30 litų. Nepigus malonumas. Nuvažiuojam iki upės, ten gaunam maskes, hidrokostiumus, gelbėjimosi liemenes. Šioks toks įvadinis gido žodis, kurio esmė kuo mažiau visko liesti, kad kuo mažiau įtakoti gamtą. Apskritai Bonito žinomas kaip labai ekologiško turizmo vieta ir jie visi tai labai akcentuoja ir tikrai stengiasi pateisinti tą vardą. Upės vanduo nepaprastai skaidrus ir pilnas žuvų. Sulipam visi į valtį ir irkluojam porą kilometrų aukštyn upe stebėdami būrius žuvų. Gidas papasakojoa, kad čia vanduo vienas švariausių visoj Pietų Amerikoj. Šioje upėje gyvena trijų rūšių didelės žuvys ir dar apie 30 rūšių mažų žuvyčių. Priirklavę reikiamą vietą išlipam iš valties, sušokam į vandenį ir plūduriuojam panardinę galvas ir stebėdami žuvis. O žuvys čia visur aplink, dar nesu maudęsis tarp tiek žuvų, vos pasuki galvą ir būrys didelių žuvų plaukia į mane. Jos visai net nebaigščios, beveik galiu jas paliesti. Netrukus prasideda tikra tropinė liūtis, bet kadangi mes jau vandenyje, tai nieko nekeičia, vanduo toks skaidrus, kad žuvys matosi lygiai taip pat gerai kaip ir prieš tai. Tik oras šiek tiek atvėsta, tad pasidaro vėsoka. Bet išlipę iš vandens palendam po šildu dušu ir greit atšylam. Gryžęs namo randu Williamą po darbo, porą valandų pabendrauju su juo, suvalgau lazanij kurią nusiperku supermarkete, o vakare vėl einu susitikti su vokiečiais bare. Atsigeriam alaus šiek tiek pabendraujam, bet visi jaučiamės pavargę, tad grįžtu namo ir einu miegot.

Tot: 0.162s; Tpl: 0.015s; cc: 9; qc: 29; dbt: 0.0921s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb