La Paz


Advertisement
Bolivia's flag
South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz
June 30th 2007
Published: August 7th 2007
Edit Blog Post

Tusinde tak for hilsener og tak til far og Lene for at gøre os opmærksom på vores kobberbryllup (som vi selv havde glemt alt om). Pigerne har lukket døren til deres værelse for at forberede hemmelige overraskelser.

Under morgenmaden kom pigerne frem til, at de godt kan lide at bo på 5-stjernet hotel, og at de vist forventer at fortsætte på med 5-stjernede hoteller resten af turen. Så det bliver en brat overgang for dem, når vi kommer ned til Salar de Uyuni i det sydlige Bolivia.

I dag ville vi ud og finde noget lokal musik, så vi kørte hen til gaden med elektronikdimser. Musik fandt vi ikke noget af, men til gengæld var der fyldt med DVD'er, MP3'er og mobiltelefoner. Det blev til et par Gameboy spil til Cristina til under halv pris.

Tania og Annette var ude at gå her lørdag eftermiddag, og fortæller at Bolivianerne køber kager og is og går i bio, ellers er der nu landskamp mellem Bolivia og Uruguay, så der bliver stille i gaderne. Der er stor utilfredshed med at FIFA har forbudt landskampe over 2500 moh.



Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



1st July 2007

hejsa fra Herlev
Hej med jer. Hvor er det herligt at kunne følge jer i Bolivia. Vi mærker næsten duftene ( + og -) og stemningen i gaderne. Tillykke med kobberbrylluppet! Her hos os står ferien for døren - og vi glæder os helt vildt! Vi er ved at få bygget terrasse på 90 m3 - heldigvis har vi folk på - men skal selv igang med skruemaskinerne snart. Det er herligt, at børnene nu har ferie - og morgenerne er ret fredsommelige og ustrukturerede. Knus og store kram fra os - NB - Vi glæder os meget til at se jer igen - og til at høre om Virgin de Fatima. Lene & Co
1st July 2007

Hej
Hej alle 4 det lyder som om i har det rigtig sjovt og dejligt. Her i danmark har vi regn og lidt sol, men mest regn og der er ikke så meget at lave udenfor. Kærlig Hilsen Freja
2nd July 2007

Hej fra Burundi
Hej all sammen! Beklager jeg ikke har givet lyd fra mig tidligere.. men det har vaeret lidt hektisk..Det lyder som en pragtfuld tur, og hvor der det rart at kunne foelge jer, specielt ogsaa at se alle billederne. Jeg er som bekendt i Burundi lige nu.. noget var noget specielt da jeg ankom fandt jeg ud af at der i loerdags var blevet erklaeret national helligdag idag, saa alle mine moeder var blevet aflyst.. haaber jeg nu kan naa hvad jeg skal inden jeg rejser tilbage til Kenya paa torsdag.. det er ikke ligefrem et sted jeg oensker at blive for laenge!, og med pigernes nye fornemmelser for luksus tror jeg heller ikke at det er et sted for dem. Paa mandag rejser jeg til Rwanda i en uge, og haaber derefter at kunne holde rejsefri en uges tid. Ha det rigtigt godt og fortsat god rejse.. Mange hilsner, Lars
6th July 2007

Tillykke
Kære Annette og Peter. Et stort Tillykke til jer. Spændende hvad pigerne finder på. De er jo ret kreative begge to. Et fem stjernet hotel lyder indbydende, men det er nok de mange oplevelser, som virkelig fylder (også for pigerne) når I kommer hjem. Sofie og Frida har været på idrætsuge - torsdag og fredag på spejdercenteret- udenfor i konstant regnvejr. De klarede det helt fint, og Sofie var bestemt ikke klar til at komme med hjem, da jeg kom ½ t. for tidligt for at hente dem. Efter et bad, mad og fredagsslik sover de nu til sikkert meget længe i morgen. Mange kærlige hilsner fra fam. Bjerregaard

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.05s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb