La Paz til Tupiza

Bolivia's flag
South America » Bolivia » Oruro Department » Oruro
July 1st 2007
Published: August 7th 2007

Bus og togturen fra La Paz til Tupiza lykkedes fint. Det var spændende at se landskabet i stedet for at flyve.

Der var godt styr på bagagen, den blev indleveret og udleveret mod bagagemærker. I toget sad vi på den bedste klasse. Der var TV der viste musikvideoer fra 60'erne til 80'erne. Vi spiste aftensmad i en spisevogn. Da vi skulle sove fik vi hver et tæppe og en pude. Der var nogle metalskodder som blev rullet ned for ruderne om natten, måske for at holde en lille smule på varmen. Ruderne var fyldt med tykke isblomster så det var pænt koldt uden for. Pigerne og jeg sov nogenlunde, men Annette fik ikke meget søvn.

Vi kom til Tupiza om morgenen og tog direkte hen på hotel Mitru vi havde reserveret et værelse på. Hotellet måtte flytte en ekstra seng ind på vores værelse og ud og finde en varmeovn. Senere gik vi en tur i byen og jeg gik en tur i en canyon, med cowboykaktus og flotte klipper.

Tot: 0.107s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 56; dbt: 0.0738s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb