Weer samen!


Advertisement
Published: October 28th 2007
Edit Blog Post

Hallo allemaal,

Zoals beloofd wordt mijn oude weblog weer geupdate! Ik ben woensdag aangekomen en dit keer 7 uur voor op schema! Ik had namelijk een vlucht vanaf Paraguay naar Santa Cruz (Bolivia), maar wat bleek; deze vlucht had een tussenstop in Cochabamba! Na wat geharrewar over mijn koffer stond ik een kwartier later op het vliegveld.
Dit was natuurlijk mooi, behalve dat Daniela dat niet wist en ik dus daar alleen stond. Niet helemaal wat ik me voor ogen had 😊. Ik ben natuurlijk nog even naar het reisbureautje gegaan om te vragen hoe of wat. Het bleek dat de vluchten (heel raar) naar Santa Cruz (dat dus verder is) goedkoper zijn dan naar Cochabamba. De service op alle vluchten was verder ook super, het reisbureau had het dus goed voor me geregeld!

Gelukkig duurde dit niet lang en kon ik na 5 maanden haar eindelijk weer eens echt zien! Mijn reservering in mijn oude huis bleek toch niet te kunnen. De supervisor had de kamer waarschijnlijk al verhuurd en het was natuurlijk teveel moeite daar mij van op de hoogte te stellen. Dat was erg jammer, maar dat is ook echt het enige nadeel tot nu toe!
De eerste dagen heb ik gelogeerd bij Daniela (en haar ouders), die me erg gastvrij ontvangen hebben. Ik wilde toch eigenlijk wel graag mijn eigen ruimte en na wat zoeken is dat ook gelukt.

Verder ben ik ook weer begonnen met mijn Spaanse les (met mijn gezellige lerares Beba).

Het is echt weer super om samen te zijn! We zijn lekker vakantie aan het vieren, wat niet erg moeilijk is met 30 graden 😊. Als we nog wat tripjes gaan maken, zal ik er wat foto´s op zetten!

Groeten,
Niels

Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0382s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb