The Pamapas & Lake Titikaka


Advertisement
Published: May 27th 2012
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0


אז מה היה לנו השבוע?
נתחיל
עם פאמפאס. הטיול לפאמפאס היה ממש רגוע ומפונק אפילו. כל מה שעשינו זה
שטנו בנהר - בנוף משגע אני חייבת לציין -צילמנו חיות, אכלנו, נחנו, שחינו
עם פיראנות ודגנו דולפינים 😊. הבית שישנו בו נקרא לוד´ג - היה בינוני
מינוס, אבל השירותים המשותפים היו ממש סבבה!

האמת שהדבר הכי מטורף בטיול הזה היתה הדרך לפאמפאס וחזרה, שהיתה אמורה
להיות 3 שעות ברכב שטח. יום לפני הטיול ירד כאן גשם זלעפות והכביש לפאמפאס -
הלא סלול כמובן -הפך לבריכה של בוץ. זה היה ממש אבסורד! היו שם אוטובוסים
ורכבים תקועים ללא תזוזה בבוץ. הרכב שלפנינו היה מלא תיירים, והוא נתקע
בערך בנקודה הכי עמוקה בבריכת הבוץ. הם היו חייבים להוריד נעליים ולעמוד
בבוץ עד הברך, בזמן שהרכב שלנו מושך את שלהם בעזרת חבל. כעבור כמה מטרים
הרכב שלנו נתקע! וכל הגברברים - כן, כולל דימה - יצאו החוצה ודחפו עד
שיצאנו מהבוץ. ואותו סיפור גם בהלוך וגם בחזור!!! לסיכום, הדרך לקחה לנו 8
שעות, במקום 3.






למרבה הפלא, אנחנו מטיילים כבר כמעט חודש
ושנינו מצליחים לשמור על השלווה ולא רבים בכלל. הויכוח היחיד שכן היה לנו -
היה לאחר הדרך המטורפת שמתוארת למעלה. אחרי שסוף סוף הגענו לרורהנבאקה


התחילה מריבה על מה בא קודם - אוכל או מקלחת (לא אכלנו כלום בערך 10 שעות)
-אבל עכשיו הכל בסדר. דרך אגב בפאמפאס היינו עם זוג גרמנים -טינו וג´וליה
-והם החברים החדשים שלנו. אחלה חברה באמת, בערך בגילנו, הסתדרנו ממש טוב,
ואח"כ נפגשנו בלהפאז והלכו לפאב. אני רק מקווה שלא היה להם סבא באס.אס ...




היעד הבא שנסענו אליו - היה העיר פונו, לחופי
אגם טיטיקקה. זו עיר קטנה שממנה לוקחים שיט לאיים באגם. עשינו טיול של יום
ועפנו משם. על האגם יש איים צפים -תושבי האיים בונים את האי עצמו מצמח
שצומח באגם הזה. סיפרו לנו איך עושים את זה ולמה עושים את זה, ועודד כל
מיני סיפורים. מה אני אגיד לכם? נחמד, אבל לא חובה. דימה, מאשים אותי שאני
לא מתלהבת מספיק מהמקומות שאנחנו מבקרים בהם, אבל מה אני אעשה?! קשה לי
להתלהב מכל שטות (כמו האירופאים). הטיול עצמו חבל על הזמן, אבל לא כל שטות
תיירותית מלהיבה אותי. אני צריכה משהוא מטורף באמת 😊. דימה ,דרך אגב,
מתלהב מכל דבר.






אחרי פונו החלטנו לוותר על אריקפה -עיר
מפורסמת בדרך לקוסקו -ולחתוך ישר לקוסקו. עכשיו אנחנו בקוסקו - וכמות
הדברים שיש לעשות כאן, היא פשוט אדירה. רשימה אפשרית: טרק 4

יום למאצו
פיצו, רפטינג 3 ימים, סנפלינג מפלים, טרק 3 ימים על סוסים, ועוד מלא אתרי
עתיקות. כל היום התרוצצנו ונרשמנו לטיולים ולטרקים. דרך אגב קוסקו, ממש
יפה, ונראה שפרו יותר מפותחת מבוליביה.




ובכן ב 23/5/2012 אנחנו יוצאים ל 4 ימים טרק
למאצו פיצו. הוא נקרא אינקה גאנגל, וזה יום אחד באופניים ויומיים הליכה.
וביום הרביעי ב 6:00 בבוקר, אנו נעמוד בשערי המאצו פיצו.
עד הפוסט הבא!








Additional photos below
Photos: 20, Displayed: 20


Advertisement

אנדרייאנדריי
אנדריי

זה אנדריי, התנין שחי ליד הלודג'שלנו. האמת, ישר התחברנו!
שחייה עם דולפיניםשחייה עם דולפינים
שחייה עם דולפינים

אתם רואים דולפינים? גם אנחנו לא...
plaza de Armasplaza de Armas
plaza de Armas

הכיכר הכי יפה בקוסקו - פלאזה דה ארמאס.


Tot: 0.078s; Tpl: 0.017s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb