Renslig men rotete

Sykkeltøy har en påtrengende tendens tıl å lukte svette. Klesvask er et midlertidig mottiltak. Her hviler syklisten ut etter dagens vaskeøkt. Legg merke til den fortreffelige sykkelstrikkens mange anvendelsesområder.
On the road agaın

March 7th 2007
Bussen kom fram til Trabzon i grålysningen. Otogaren (busstermimalen) ligger et par kilometer øst for sentrum. Vi fikk rigget oss til med en liten haug sykkelvesker og -esker ved en benk, og gikk i gang med å montere tohjulingene. Heldigvis var det oppholdsvær, og ingen som viste særlig interesse for de to raringene som stod og fiklet. En blid fyr trådte til og holdt syklene da vi skulle pum ... read more
Middle East » Turkey » Black Sea » Trabzon

Turkish Flag Modern Turkey was founded in 1923 from the Anatolian remnants of the defeated Ottoman Empire by national hero Mustafa KEMAL, who was later honored with the title Ataturk, or "Father of the Turks." Under his authoritarian leadership, the country adopt... ... read more
Tot: 0.028s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 13; dbt: 0.0103s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb