Onderweg

Die rit hebben we evenveel muziek video's gezien als de hele reis samen! Op de bus én op de ferry .. ik heb nu de clipjes van al mijn (favoriete) salsa/bachata liedjes gezien (en sommigen zijn echt wel schraal!!)
Isla De Ometepe

April 7th 2010
Weeral nen dag van onderweg zijn, 's morgens vertrekken - in de late namiddag pas aankomen, verschillende keren overstappen, wachten wachten, uren op de bus (en deze keer ook boot) zitten .. Om 10u de bus naar Rivas genomen, waar ze een coole 'echte' markt hebben btw. Een echte lokale grote rommelige markt met vanalles en nog wat, zo een beetje als in Guatemala. Daar dan taxi gedeeld met een ... read more
Central America Caribbean » Nicaragua » Southern Pacific Coast » Isla de Ometepe

Nicaraguan Flag The Pacific Coast of Nicaragua was settled as a Spanish colony from Panama in the early 16th century. Independence from Spain was declared in 1821 and the country became an independent republic in 1838. Britain occupied the Caribbean Coast in the fir... ... read more
Tot: 0.019s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.006s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb