Historias y Sabores

Hier produceren ze likeuren o.a. met tabaksmaak en pogen ze chocolade te maken... Wij beseffen nogmaals dat we in Belgie met ons gat in de chocola gevallen zijn.
Cityhopping

February 18th 2008
Cordoba Niet de moeite volgens onze (en vele andere...) reisgidsen! We zijn het er volop mee eens, ware het niet dat deze stad een zeer interessante geschiedenis heeft! Het centrum van de Jezuïetenorde in Zuid-Amerika was ooit hier en in de omgeving kun je verscheidene estancias (grote boerderijen of farms) bezoeken. Wij bezoeken de grootste van Alta Garcia en tevens d ... read more
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza

Argentine Flag Following independence from Spain in 1816, Argentina experienced periods of internal political conflict between conservatives and liberals and between civilian and military factions. After World War II, a long period of Peronist authoritarian rule an... ... read more
Tot: 0.075s; Tpl: 0.003s; cc: 5; qc: 33; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb