Landingshjulene sikkert placeret på landingsbanen

Oceans and Seas » Arctic
November 14th 2011
Published: November 14th 2011

Grønland, Sisimiut
Så er vi ankommet til Sisimiut.
Den hårdeste tur var op ad trappen og med ryggen mod familien hen mod paskontrollen med tårerne silende ned ad kinderne og et stort ? der hobede sig op i hele kroppen. Hvorfor gør vi det her? Men vi ved jo godt inderst inde hvorfor. Fordi vi ikke kan lade være. Fordi verden ligger derude, lidt udenfor Tisvilde og venter på at blive indtaget. Fordi vi har valgt at give vores unger en gave, som er med til at forme dem som mennesker, og som de vil opdage værdien af om mange mange år fra nu. Fordi vi trænger til at være sammen som familie og 'stemple ud en gang' og være sammen om de skønne oplevelser, og nå ja fordi vi vælger køen på motorvejen fra tilfordel for frisk vind, hundehyl og sneen der klæder det grønne land i hvidt.

Hele turen fra Dk gik strålende herop. Folkene på flyet fra Dk var super flinke. Siggy var i drømmeland inden vi lettede fra Kastrup. Sebbi landede mens han spillede luftguitar med nephew i ørerne.
Og da vi kom ud af flyveren var det brrrr... koldt.
-29 grader er hverdagskost i sdr strømfjord, men koldt for de danske kinder. Så er det anderledes mildt her hvor vi er nu. kun -12/15 stykker.

Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb