Famous Bondi Beack


Advertisement
Oceania
February 10th 2006
Published: March 19th 2006
Edit Blog Post

Hej igen
Saa har jeg been there, seen that, and done these: rettere solslikket paa stranden. Super. Heldigivis var det en smule cloudy, for ellers havde jeg nok behoevet faktor 83,5. Tog bussen derud 1/2 time med linie 380, hvis I skulle bruge oplysningen......... til en afstikker fra den danske vinter.

Har her paa min sidste aften i Sydney nydt en steak down at Darling harbour.

Paa mit hostel her ligger baren "scary Canary" lige ved siden af. Ved min entre der, efter jeg havde faaet min frie Sanctuary-drink blev jeg naermest overfaldet af nogle Aussie/Boys, som synes jeg var lidt laekker. Ville fotograferes og inklinerede ret kraftigt - jajajajaja, jeg kunne jo vaere deres mor, men det var de tilsyneladende ligeglade med. Skidt pyt, det var nu meget uskyldigt - jeg har jo My Man derhjemme, - soede Peter.

Her om lidt skal moedes med min nye roommaid Joye fra Finland til en drink eller to. Sent skal det dog ikke blive - formentlig ikke - jeg skal pakke og leave for Adelaide tomorrow afternoon.

Knus - and see You later - som de siger hele tiden her down under.

:-) Charlotte

Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 43; dbt: 0.0473s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb