Strandliv paa Manley


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Manly
February 9th 2006
Published: February 9th 2006
Edit Blog Post

Saa var det tid til en dasedag. Tjekkede ud fra Medina Hotel og spadserede lige de 200m til mit naeste sted. Tjekkede ind og smuttede hurtigt gn. byen til Circular Quay, hvorfra faergen til Manly gik. Det tager 1/2 time, og vupti, saa er man i det rigtigt australske high society strandmiljoe. Det blev til 3 timer i solen og masser af farve. Noed en ret bestaaende af grillet laks m. salat og en australsk cascade oel til. Uhm. Hjemad m. faerge det gik igen, og dernaest en vandretur tilbage til mit hostel. Jeg "lost direction a bit" - havde glemt mit kort over byen, saa jeg var op og ned ad adskillige gader, foer jeg fandt stedet. Derpaa i et skoent tiltraengt bad. Vi bor 4 paa stuen. Er lidt spaendt paa, om der snorkes paa livet loes - enten af my roommaids eller mig - let's see. Hilste lige paa en af pigerne - Elinor fra UK. Hun skal videre op langs oestkysten i morgen kl. 06.00, saa der starter min dag nok ogsaa.

Vejret i morgen skulle blive lidt skyet, saa vi faar at se, hvad jeg finder paa. Havde ellers taenkt paa en tur paa Bondi Beach, men det maa vejrguden vise i morgen. Ellers sightser jeg lidt mere.

Knus fra Charlotte

Advertisement



Tot: 0.189s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.1268s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb