Darling Harbour


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia
February 8th 2006
Published: February 8th 2006
Edit Blog Post

I dag tog jeg mig en lang lur - veltilpas og beredt paa endnu flere oplevelser vaagnede jeg saaledes op i min laekre 1-vaer. lejlighed. Har vaeret paa Darling Harbour, i Sydney Aquarium og i Sydny Tower Hall med et guddommeligt udsyn over byen. Ligeledes paa en dejlig Cruise med Captain Cook rundt i havnen. Og naturligvis ogsaa forbi ''vores'' operahus. Det er virkelig flot. Der var en rimelig koe, saa jeg var ikke indendoers. Overvejer at se en forestilling fredag aften - nu faar vi at se.

Ville lige finde ud af, hvor mit naeste bosted var og vandre lidt omkring i de smukke gader. Var naesten hjemme ved Medina, og saa lige taet ved et skilt: ''Sydney BaseBackpackers"', som er stedet fra i morgen og til leaving for Adelaide on Saturday. Dvs. det kane ikke vaere nemmere i morgen med tjek ud og tjek ind. Saa at sige behoever jeg ikk at pakke - kan blot tage alle kludene over skulderen og baere dem de 200 m - easy-peasy, ikke?

Vil vildt gerne spise graesk i aften, men kan ikke lige finde nogle restauranter, saa jeg maa soege videre eller evt. nyde et dejligt fiskemaaltid i stedet.

Australian big kizzzzzzz

Advertisement



Tot: 0.098s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.0575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb