Blue Mouintains


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Blue Mountains
February 7th 2006
Published: February 7th 2006
Edit Blog Post

Saa har jeg vaeret paa en dejlig tur til Blue Mountains ca. 130 km fra Sydney. Fantastisk landskab med de flotteste bjerge og meget frodigt landskab.

Fed tur i 4WD, ogsaa saadan lidt off-road. Paa vejen derfra passerede vi en dyrepark, hvor jeg bl.a. holdte en lille kaer unge i en taske i mine arme - den var saa nuttet. Efterflg. i parken snakkede jeg lige lidt med et par af dem, og det har jeg faktisk lige siddet her paa en seve-eleven internet plads og forsoegt at downloade..... efter 11 min. gav jeg op. Ville ogsaa have placeret et bill. af en grim slange, som jeg godt nok var adskilt fra via glas. Men billederne maa vente til at anden god gang, hvor forbindelsen er lidt bedre og hurtigere.

Her til aften saa jeg i Lonely Planet anbefaling af et pizzaria Mario's, som jeg saa vadede det halve af byen rundt for at finde. Det lykkedes og var super. Har faet resten med i en en doggy bag, saa jeg har lidt til natmaden.

Lavede ellers lige et stunt. I ved - roedvinselskeren over alle er MIG. Derfor flottede jeg mig oppe i Blue Mountains og koebte en rigtig god flaske paa et vinsmageri. Glaedede mig til at nyde den ved hjemkomsten, men bedst som jeg traadte ud af bussen ved mit domicil sagde posen STOP, CRASH og ud paa den australske asfalt roeg de dyre draaber................. vupti og oevski.... Maatte saa frekvente en Sydney vinbutik - for vin som aperitife skulle jeg altsaa have.

Vil slutte her - skal dangdere den i Sydney Harbour i morgen med aquarium, Sydney Tower, Operahuset og sejllads til Manly.

Knus herfra

Charlotte

Advertisement



Tot: 0.084s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0431s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb