Goodmorning Sydney


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
February 6th 2006
Published: March 19th 2006
Edit Blog Post

.... eller skulle jeg hellere sige god eftermiddag?
Kl. er nu 15.12, lokaltid, og jeg har lige booket mig ind paa Grand Medina Sydney Hotel. Flot, flot sted - bor paa 29. etage med udsigt over byen. Jeg er temmelig, temmlig traet. Dejlige, rolige 9 timer i luften er tilendebragt. Det blev dog ikke til meget soevn i flyet, saa det er ved at vaere 1 1/2 doegn siden jeg har sovet ordentligt. Det er vildt fristende at tage et hurtigt koldt bad (det er over 30 grader og hoejt solskin) og saa dappe rundt og inspicere, maskee tage en tur til een af strandene................ men jeg goer nok klogere i at faa mig et par timers soevn i stedet, saa maa jeg ud og opleve de naeste dage. Har allerede betalt for en tur til Blue Mountains - tror nok det er i morgen og ogsa en Sydney Bonus Ticket med havnerundfart, Operahuset m.m.

Saa skal vi ikke sige, at det var alt for nu? Sidder i en 7-11 butik lige ved siden af hotellet og skriver - saetter lige hoejre ben foran venstre og droener op til vaer. 141 i skyhoejde og napper mig en lur.

Husk nu, at jeg ELSKER at faa mails ogsaa, saa skriv, skriv endelig.

Knusere i hobetal fra

Mrs. Australian 2006

Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0354s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb