Farvel Chiang Mai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
February 5th 2006
Published: February 5th 2006
Edit Blog Post

Saa lakker det mod enden. 13 fantastiske dage i Thailand er ved at vaere slut. Dagen i gaar gik med afslapning og kiggen omkring i byen. Moedtes med vennerne fra trekkingturen paa Salsa Kitchen, hvor vi noed mexikansk middag og drak marguerita til. Uhm.
Her til morgen er rejserygsaekken blevet pakket, jeg har netop nydt morgenmaden og vil nu gaa lidt rundt. Maaske en sidste gang fodmassage?
Kl. 13.30 bliver jeg hentet, hvorefter eftermiddagen byder paa tempelbesoeg, som skulle vaere et must. Dernaest med fly til Bangkok, hvor jeg skal vente et par timer, foer jeg gaar ombord paa det til Sydney.
Ja - - jeg ved godt, at I savner nogle bill. derhjemme. Maa kigge paa det, naar jeg kommer til Australien, for jeg har naturligvis taget en masse.

Keep smiling derhjemme.

Allerbedste hilsner

Charlotte

Advertisement



5th February 2006

Ja tak til billeder
Ja vi må snarest have lidt billeddokumentation, så vi kan se at du ikke er spærret inde i Birkerød

Tot: 0.084s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb