Tonga - Ha'apai Snorkling

Australasia » Tonga By FemkeWillemtravels
April 11th 2007
Femke&Willem
De eerste dag op Ha'apai hebben we fietsjes gehuurd en zijn we naar het noorden van het eiland gefietst, waar het rif het mooist zou zijn. Na 40 minuten fietsen (12 km, net als utrecht- s' berg. heimwee.... NOT), komen we aan op een verlaten maar prachtig stukje wit zandstrand met prachtige schelpen!! jammer dat ik ze niet mee kan nemen ; )
daar gaan we snorkelen en thee drinken bij een nieuw zeelands stelletje dat daar net een hotel is begonnen, mooi gesitueerd op de hoek van het eiland.
het water is superhelder, dat belooft wat voor het duiken. Ook zien we nu al heel mooi koraal en bijzondere vissen.
we fietsen naar de duikschool waar we meteen 6 duiken reserveren voor de komende dagen want Glenn, de eigenaar heeft ons meteen erg enthousiast gemaakt.

TongaTonga
Tonga

Just off the beach, snorkeling

Tot: 0.062s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 23; dbt: 0.0321s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb